حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مهندسان گوگل تایید کردند که هر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 با شارژر 27 وات شارژ می‌شوند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، گوگل

شما ممکن است بنسون لئونگ، یکی از مهندسان گوگل که کابل‌های USB Type-C را با لخت کردن سیم آن‌ها و بررسی مشخصات داخلی آن‌ها به خاطر نیاورید. لئونگ در واقع یک مهندس در تیم پیکسل می‌باشد و امروز یک ویژگی خیره کننده‌ از پیکسل 2 و نسخه‌ی بزرگتر آن، پیکسل ایکس ال 2 نشان داد و این ویژگی خیره کننده این بود که هر دو پرچمدار کمپانی گوگل مورد آزمایش قرار گرفته و تایید شده است که قادر به دریافت شارژ توسط یک شارژر 27 واتی می‌باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به گفته‌ی لئونگ، گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 دارای قابلیت شارژ سریع می‌باشند و همچنین آداپتوری که در جعبه‌ی این گوشی قرار دارد، یک آداپتور 18 واتی Type-C به اضافه‌ی PD power می‌باشد. موضوعی که لئونگ می‌خواهد بی پرده بوگید این است که شارژرهای نسل دوم پیکسل که با خود به همراه دارند نمی‌توانند ظرفیت بالای باتری این گوشی‌ها را پاسخگو باشند. این کار احتمالا به طور عمدی توسط این کمپانی برای احتیاط انجام شده است.

اگر شما نیز قصد خرید این گوشی را در آینده دارید، در جریان باشید که با یک شارژر سریع و آداپتور قوی‌تر می‌توانید گوشی را شارژ نمایید. باتوجه به گفته‌های بنسون لئونگ، این گوشی‌ها باید بتوانند با یک شارژر 27 واتی به صورت کاملا ایمن با سرعت بالاتری شارژ شوند اما اگر شما تصمیم گرفته‌اید که از شارژر 18 واتی این گوشی استفاده نمایید، می‌توانید ظرف 15 دقیقه، به مدت 7 ساعت گوشی خود را شارژ کنید یعنی با 15 دقیقه اتصال گوشی به شارژ به مدت 7 ساعت Screen ON در یافت کنید.

 

دیدگاه شما درباره‌ی این نحوه‌‌ی عملکرد باتری این دو گوشی هوشمند چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من گوشیمو با یه شارژر 5 وات شارژ میکنم????

Mortazavi

7ساعت برای فول شارژ؟
این که در حد فاجعست

REZA

یعنی با 15 دقیقه اتصال گوشی به شارژ به مدت 7 ساعت Screen ON در یافت کنید.

?این قسمت و میگی؟

Sajad

گوگل باید شارژر 27 واتی تو جعبه اش میذاشت. مگه چقدر اختلاف قیمت داره. این مدل حرکات اپل و گوگل واقعا درست نیست. طرف اینهمه پول میده و پرچمدار میگیره بعد تازه باید حدود 1/3 همون پول رو هم خرج خرید انواع تبدیل و هندزفری و شارژر قویتر و …. بکنه. حالا کیس و کاور و گلس و اینجور چیزا بماند.

ahmad

امسال گوگل کلا کپی بود گوگل از چشمم افتاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h