حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنشال فون آپدیت جدیدی را دریافت کرد: بهبود عملکرد دوربین

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ترنجی

امروز اسنشال فون آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که برروی بهبود عملکرد دوربین و .. در این آپدیت تمرکز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کاربران  وبررسی کنندگان از پردازش بد دوربین این موبایل، واکنش آهسته و کندی دوربین و هم چنین عملکرد غیرقابل قبول در نور کم گلایه کرده‌اند و اسنشال قول داده بود که این موارد را با عرضه آپدیتی حل کند.

اکنون این آپدیت با تمرکز بر بهبود عملکرد دوربین منتشر شده است و شما برای این کار باید ابتدا بروزرسانی را با شماره NMI81C دریافت و نصب کرده و سپس نرم افزار دوربین اسنشال فون را از طریف گوگل پلی آپدیت کنید.

از جمله تغییرات این آپدیت میتوان به کاهش زمان شاتر و رفع عملکرد کند آن، بهبود کیفیت تصویر در نور کم، انطباق بهتر کیفیت تصویر و بهبود عملکرد دوربین در حالت 360 درجه اشاره‌کرد.

اسنشال می‌گوید در حال کار برروی حالت HDR ،اضافه کردن حالت زنده 360 درجه به فیسبوک و پریسکوپ ،حالت پرتره  و حالت حرفه ای است.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

متاسفانه اندی رابین اشتباه مرگباری کرد که ازش بعید بود.
زمانی که همه برندها فوکوس اصلی رو روی دوربین گذاشتند استفاده از دوربین معمولی در یک پرچمدار ممتاز میتونه اعتبار برند رو کاهش بده اونم وقتی اولین کار هست و همه نگاه ها معطوفشه

Peiman

اون زمان همه توجه ها سمت حاشیه کم بود. دوربین دوگانه با اختلاف در جایگاه دوم قرار میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم