حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: نگاهی بر ویژگی‌های دوربین هوشمند گوگل کلیپس (Google Clips)

با توجه به ظاهر این گجت شما به سادگی متوجه می‌شوید که این یک دوربین دیجیتالی است، ولی بر خلاف دوربین‌های دیگر این گجت فقط دارای یک کلید و سنسور است و باقی چیزهای لازم توسط تلفن هوشمند و هوش مصنوعی انجام می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سنسور و کلید شاتر این دوربین در یک سمت قرار دارد ولی استفاده از این کلید کاملا اختیاری است، زیرا که این دوربین هم مانند محصولات دیگر معرفی شده در کنفرانس دیروز شرکت گوگل از هوش مصنوعی بهره می‌برد و طی کار با آن خود یاد می‌گیرد که چه زمانی فیلم برداری یا عکاسی کند.

با چرخاندن لنز این دوربین کوچک روشن می‌شود و با زاویه دید 130 درجه تقریبا به تمامی اجسام جلوی خود دسترسی دارد. در اوایل این دستگاه تعداد کمی تصاویر از چیزهای جالب ثبت می‌کند و بعد از مدتی که چهره‌ها را تشخیص داد شروع به عکاسی از افراد و حتی حیوانات خانگی می‌کند. شما از طریق تلفن همراه می‌توانید تصاویر و ویدیوهای گرفته شده خود را تماشا و مدیریت کنید. در ادامه می‌توانید در ویدیو زیر نگاهی به تمامی ویژگی‌های این گجت هوشمند بیندازید.

[aparat id=”E139l”]

سنسور استفاده شده در این گجت یک سنسور 12 مگاپیکسلی است که می‌تواند در هر ثانیه 15 تصویر ثبت نماید و همچنین این گجت دارای 8 گیگابایتی حافظه داخلی است و در حال حاضر می‌تواند به پیکسل‌های شرکت گوگل، آیفون‌ها، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 7 متصل شود که طی ماه‌های آینده دستگاه‌های دیگری از این دوربین پشتیبانی خواهند کرد.

در آخر لازم است بگوییم این گجت برای فیلم برداری ساخته نشده است زیرا دارای میکروفون نیست و فیلم‌ها برای ساخت تصاویر حرکتی ضبط می‌شوند و ساخت این دوربین بیشتر جهت ثبت لحظه‌های مهم زندگی شما بدون دخالت خودتان در امر عکاسی است. این گجت دستگاه متفاوتی در مقابل دوربین‌های ورزشی است و به زودی با قیمت 249 دلار عرضه خواهد شد.

آیا شما هم نیازمند دستگاهی هستید تا خاطرات و لحظات مهم زندگی شما را برایتان ذخیره؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور