حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک ویدیویی به گوگل پیکسل بوک (Pixelbook)

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

کروم بوک ها را بیشتر به قیمت ارزان و استفاده شده در زمینه های آموزشی برای حجم عظیمی از کاربران می شناسیم. هنوز در ذهن من شخصا یک کروم بوک گران هزار دلاری جای نمی گیرد اما با توجه به اینکه موبایل ها به لطف آیفون تن (iPhone X) متاسفانه به برچسب قیمتی هزار دلار نزدیک و از آن عبور می کنند، این قیمت برای یک کروم بوک آن هم با مشخصات پیکسل بوک زیاد نیست! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به گوگل پیکسل بوک و قابلیت های آن.

[aparat id=”TsD47″]

طراحی پیکسل بوک زیباست و المان های طراحی را از نسل پیشین خود و البته موبایل های پیکسل 2 به ارث برده است. طراحی آلومینیومی-شیشه ای آن چشم نواز است و کنتراست ایجاد شده بین بخش فلزی و شیشه ای جذاب است. ضخامت کم، بدون فن بودن دستگاه و نمایشگر لمسی بزرگ به رزلوشن 2400*1600 پیکسل که روشنایی 400 نیتی دارد نیز واقعا نظر کاربران را به خود جلب می کند.

قلم پیکسل بوک نیز جذاب است که البته باید آن را جداگانه و با فیمت 99 دلار تهیه کنید. این قلم قرار است با یک باتری قلمی تا 1 سال برای شما کار کند، شاید حتی بیشتر از یک ساعت دیواری! برای کار کردن با دستگاه نیاز به جفت شدن ندارد و چیز عجیبی درباره آن وجود ندارد.

سخت افزار پیکسل بوک از حداقل چیپست Core i5 نسل هفتم، 128 گیگابایت SSD و 8 گیگابایت حافظه رم آغاز می شود که قیمت این مشخصات برابر 999 دلار و تا حداکثر 512 گیگابایت SSD، 16 گیگابایت حافظه رم و چیپست Cote i7 برای 1649 دلار خواهد رسید. حقیقتا اینکه آیا کروم او اس (Chrome OS) یا نرم افزارهای اندرویدی تا چه حد این قدرت را نیاز دارند نمی دانیم اما به هر حال مشخصاتی است که گوگل برای چنین دستگاهی در نظر گرفته است.

نظر شما درباره گوگل پیکسل بوک (google Pixelbook) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طراحیش قشنگه ولی یه گجت به درد نخور هست

Peiman

فکر کنم باهات موافقم

Sajad

اگه بشه روش ویندوز نصب کرد کاربردی تر میشه.

Mortazavi

ممنون بابت پست خوبتون جناب عطایی عزیز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)