حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به دنبال معرفی هدفون‌هایی بر پایه دستیار شخصی است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سخت‌افزار، شایعات، گوگل

مدت‌ها بود که اخبار و شایعاتی مبنی بر ساخت هدفون‌های هوشمندی توسط گوگل که بر پایه دستیار شخصی برنامه ریزی شده بودند در فضای مجازی پیچید، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از این حواشی و شایعات بود که شرکت بوز (Bose) هدفونی را به شکل هدفون‌های QC 35 II به بازار عرضه نمود که قابلیت‌ها و کاربردهای مشابهی را ارائه می‌داد، در هر صورت به نظر می‌رسد شرکت گوگل هنوز هم به فکر ساخت چنین هدفون‌هایی باشد.

در بروزرسانی‌های اخیری که برای Google app منتشر شده بود شواهدی وجود داشت که جزئیات برنامه‌ ریزی گوگل برای برنامه‌های پیش‌فرض هدفون‌هایی که قبلا شایعات مختلفی درباره آن‌ها به بیرون درز کرده بود را نشان می‌داد. این برنامه با نام Google Earphones قرار گرفته بود ولی هیچ جزییاتی دربراه آن ذکر نشده بود، اما اسم این برنامه به خودی خود جزییات زیادی را شرح خواهد داد. پس از این اتفاقات اخبار جدیدتری به دست رسید که گوگل در حال کار بر روی هدفون‌هایی با کد رمز بیستو (Bisto) می‌باشد.

اطلاعات و جزییات کلی در این باره بسیار ناچیز بوده، اما می‎‌توان به ویژگی‌هایی همچون تشخیص صدای هوشمند یا توانایی مکث کردن موسیقی زمانی که هدفون از گوش کاربر خارج شده باشد اشاره نمود. انتظار می‌رود گوگل از این هدفون‌ها به زودی در یک رویداد خبری پرده بردارد.

در این رویداد خبری همچنین انتظار می‌رود بر طبق شایعات، این شرکت از سایر دستگاه‌های هوشمند همانند Google Home Mini و یک هدست Google Daydream View با بازنگری در طراحی آن و نهایتا یک لپ تاپ جدید با نام Pixelbook معرفی شوند اما احتمال هم می‌رود که این هدفون‌های هوشمند در این رویداد خبری معرفی و پرده برداری شوند.

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ آیا گوگل با عرضه هدفون‌های هوشمند بر پایه دستیار شخصی خواهد توانست تا نظر مثبت کاربران را به خود جلب نماید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

به نظرم وجود چنین هدفون هایی خیلی کاربردی و لذت بخش هست یه چیزی کامل تر از اکسپریا ایر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان