حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید یوتیوب در iOS به طور کامل از برنامه iMessage پشتیبانی به عمل می‌آورد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل، اخبار رسمی شرکت‌ها، گوگل

گوگل با بروزرسانی برنامه محبوب یوتیوب در سیستم عامل iOS و قرار دادن آن در فروشگاه نرم‌افزاری اپل، چند ویژگی جدید را نیز به آن افزوده است که قصد داریم تا برخی از مفیدترین آن‌ها را بررسی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان طور که در تیتر مطلب خواندید، مهم‌ترین ویژگی اضافه شده پشتیبانی کامل از iMessage است که شما را قادر می‌سازد تا از این پس ویدیوها را به راحتی توسط این برنامه به اشتراک بگذارید. همچنین این به آن معناست که شما می‌توانید تمامی ویدیوهای دریافتی را توسط این برنامه تماشا کرده و از باز و بست کردن نرم‌افزارهای دیگر بی‌نیاز شوید.

برای به اشتراک گذاری ویدیوها تنها کافیست تا دکمه Share را لمس کرده و سپس با انتخاب گزینه یوتیوب، لینک ویدیو منتخب را ارسال کنید. همچنین گوگل ژست حرکتی را نیز به این نسخه افزوده است تا کاربران iOS بتوانند با کشیدن آن‌ها از چپ به راست، اقدام به حذف فیلم‌های Playlists کنند.

تمامی این تغییرات در نسخه جدید این برنامه موجود بوده و هم اکنون می‌توانید با بروزرسانی یوتیوب به ورژن 12.38، از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

شما نسخه جدید این برنامه و ویژگی‌های جدیدش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

گوگل هنوز نتونسته مسنجری به گستردگی iMessage تو اندروید بوجود بیاره. اگه شرکت های اندرویدی با محوریت گوگل روی یه مسنجر توافق میکردن و مشکلات پتنتی احتمالی در این مورد رو کنار میذاشتن میتونستن یه کار اساسی بکنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا