حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمامی مشخصات گوشی هوشمند اچ تی سی یو11 لایف (U11 Life) لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، اسمارت‌فون

همان طور که انتظار داشتیم نسخه دیگری از اچ تی سی یو 11 که یک گوشی میان‌رده خواهد بود، با نام U11 Life قرار است معرفی شود که امروز تمامی مشخصات آن منتشر شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برنامه Android One شرکت گوگل به نظر می‌رسد که به طور قدرتمندی درحال گسترش است و هدف از آن معرفی گوشی‌هایی با قیمت مناسب و اندروید خام است. بعد از شیائومی Mi A1 و موتورولا Moto X4 این بار نوبت به شرکت اچ تی سی رسیده تا U11 Life را تحت نسخه Android One وارد بازار کند.

این گوشی هم مانند میان‌رده‌های قبلی شرکت اچ تی سی است و از طراحی مشابه آن‌ها بهره می‌برد. گفته شده صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ با وضوح تمام اچ دی بوده و دو سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو و پشت گوشی جای گرفته است.

قلب تپنده این دستگاه مانند موتو ایکس4 است یعنی پردازنده اسنپدراگون 630 در آن قرار گرفته و باتری 2600 میلی آمپر در ساعتی نیروی مورد نیاز این گوشی را تامین می‌کند. این گوشی در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها 3 گیگابایت رم / 32 گیگابایت حافظه و دیگری 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه را دارا می‌باشد و همچنین مهم ترین نکته این گوشی استفاده از قابلیت لبه‌های حساس به فشار مانند نسخه پرچمدار است و هدفون USonic هم در جعبه این گوشی قرار خواهد گرفت. U11 Life از روز اول با اندروید خام 8.0 عرضه می‌شود و از گواهی IP67 بهره خواهد برد.

هنوز قیمتی برای این گوشی در نظر گرفته نشده است ولی موتورولا موتو ایکس 4 با همین مشخصات با قیمت 399 دلار در حال فروش است.

نظر شما درمورد گوشی اچ تی سی U11 Life چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

قیمت خوبی داره بنظرم.
این اندروید وان،یعنی دیگه مثل پیکسل ها میشه؟همزمان با اونا اپدیت میگیره؟

mTAAHAAm

Htc 10 هم نسخه لایف استایل داشت که تو ایران گرونتر از نسخه اصلی بود.
بنظرم ارزش خرید نداره.
کاش خبرهای بیشتری از یو ۱۱پلاس و همچنین نوکیا ۹ بذارید.

Morimf

این اچ تی سی با معرفیه این گوشیا چه فکری پیش خودش میکنه نمیدونم والا در عجبم.خوبه همینجوری ادامه بده به زودی ورشکست میشه یکم خلاقیت از خودشون نشون نمیدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور