حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل بوک (Pixelbook) رسما معرفی شد، همراه با قلم Pixelbook pen و پشتبانی کامل از Google Play

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

پیکسل بوک (Pixelbook) کروم بوک گوگل است و می توان آن را برترین کروم بوک موجود در بازار و البته گران ترین آن ها دانست! گوگل تصمیم گرفته این کروم بوک را حتی بهتر از قبل کند و قابلیت های هیجان انگیزی دارد که در ادامه با هم با آن آشنا می شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیکسل بوک

پیکسل بوک

پیکسل بوک با طراحی جدید شیشه و آلومینیومی، دقیقا همانند موبایل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 ارایه خواهد شد. این نوار شیشه ای به ارتباطات رادیویی پیکسل بوک کمک خواهد کرد. پیکسل بوک بسیار سبک و باریک است، در حقیقت تنها 10 میلی متری ضخامت و 1 کیلوگرم وزن دارد! بله، در حالت بسته، هر دو بخش روی هم 10 میلی ماری ضخمات دارد و این عالی است. با این طراحی شما می توانید پیکسل بوک را به راحتی به عنوان تبلت نیز استفاده کنید.

نمایشگر 12.3 اینچی این لپتاپ به اندازه کافی روشن برای استفاده در فضای باز به عنوان تبلت دارد، چگالی تصویر آن بالای 250 پیکسل در هر اینچ مربع است و می تواند تا 2000 سطح فشار را از قلم پیکسل بوک دریافت کند!

گوگل یک دکمه مخصوص برای گوگل اسیستنت روی کیبرد آن قرار داده است. با استفاده از آن می توانید دستور خود را به دستیار هوشمند گوگل بدهید. همچنین در حالت تبلت، پیکسل بوک به لطف قلم خود که آن را Pixelbook Pen می نامند، می تواند دستورات شما را از روس صفحه بخواند، چطور؟ اینطور که شما با قلم دور موضوعی که برایتان سوال است به سادگی یک خط می کشید و گوگل اسیستنت آن را بررسی و پاسخ می دهد! درباره این قلم بیشتر خواهیم خواند، با ترنجی همراه باشید.

اما یک موضوع مهم و آن اینکه گوگل پیکسل بوک به صورت کامل از گوگل پلی استور (Google Play Store) نیز پشتیبانی می کند و این یعنی شما تمام برنامه و بازی های اندروید را روی این کروم بوک خواهید داشت!

نظر شما درباره پیکسل بوک (Pixelbook) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

برنامه های تخصصی ویندوز مثل فتوشاپ حرفه ای و اتوکد و یولید و کتیا و مولد و فلو و کلا نرم افزار های طراحی و آنالیز رو هم داره?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)