حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید Android Wear بر پایه اندروید 8.0 اوریو از راه رسید

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، ساعت هوشمند، گوگل

اگر چه Android Wear پیشرفت قابل توجهی نسبت به رقبای خود یعنی (Tizen سامسونگ و WatchOS اپل) نداشته است، با این حال گوگل اعلام کرده است که نسخه‌ی بتای جدید Android Wear در حال حاضر برای فلش کردن روی ساعت‌های هوشمند و یا شبیه سازهای اندروید، جهت تست در دسترس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل اشاره کرده است که بروز رسانی “عمدتا برای ارتقاء به APU 26 با بهبود‌هایی بخش نوتیفیکیشن‌ها و محدود کردن فعالیت‌های پس زمینه است.” این به این معنی است که بروز رسانی Android Wear احتمالا یک بروز رسانی برای بهبود سری Android Wear 2.X خواهد بود.

گوگل در نسخه بعدی Android Wear “کانال‌های اعلان یا Notification Channels” را ارائه می‌دهد تا کاربر بتواند انواع اعلان‌های ساعت هوشمند را پیکربندی کند. علاوه بر این، Android Wear محدودیت‌های سخت گیرانه تری را در مورد فعالیت‌های پس زمینه اجرا می کند که باعث بهبود عمر باتری می شود.

در حال حاضر، LG Watch Sport تنها ساعت هوشمندی است که شما را قادر می سازد تا ROM اندروید ور جدید را فلش کنید و مورد آزمایش قرار دهید. در غیر این صورت، اگر می‌خواهید برنامه‌هایی را که برای Android Wear ایجاد کرده اید را روی Android Wear تست کنید، باید از Android Emulator استفاده نمایید.

با این حال، به نظر می‌رسد کمی طول خواهد کشید تا گوگل سیستم عامل گجت‌های پوشیدنی خود را بهبود ببخشد. با توجه به اینکه اپل و سامسونگ از همان ابتدا خیلی خوب شروع کرده اند و هم اکنون نیز پیشرفت های بسیار خوبی را نیز داشته اند، اگر گوگل به این شکل بخواهد پیش برود، نمی تواند با این شرکت‌ها رقابت کند.

نظر شما نسبت به Android Wear چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

همین که سعی کرده باتری رو بهبود بده عالیه. بزرگترین ضعف این ساعت ها غیر از جنبه کاربردی بودن که فعلا توش موفق نبودن، همین مشکل دوام باتریه. به نظرم تو این زمینه سامسونگ بهتر عمل کرده تا شرکت های دیگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98