حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طبق بررسی‌ها، تخلیه‌ی باتری در iOS 11 یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، اخبار

با انتشار یک نسخه جدید از هر نرم افزار، مشکلات جدیدی هم بوجود می‌آید که رفع آن‌ها نیازمند زمان است. چنین موردی در iOS 11 نیز بوجود آمده است که با توجه به گزارش‌ها به نظر می‌رسد که کاربران دچار ایجاد یکسری مشکلات با برنامه‌ها و عمر ضعیف باتری شده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل، در iOS 11.0.1 که قرار بود برخی از مشکلات را حل کند، چندی پیش منتشر شد که رفع مشکل تخلیه باتری یکی از آن‌ها نبود. بر اساس نتایج یک نظرسنجی که اخیرا توسط Wandera از 50،000 دستگاه iOS بدست آمده است، آنها به این نتیجه رسیده‌اند که تخلیه باتری در سیستم عامل iOS 11 یک مشکل بسیار بزرگ می‌باشد.

بر اساس نظرسنجی، آن‌ها دریافتند که میزان تخلیه باتری در iOS 11 به طور قابل توجهی بیشتر از iOS 10 است. به عنوان مثال آن‌ها متوجه شدند که در iOS 11 حدود 96 دقیقه طول می‌کشد تا میزان باتری تلفن از 100٪ به 0٪ برسد و این در حالی است که در iOS 10 حدود 240 دقیقه طول می‌کشید تا میزان باتری تلفن از 100٪ به 0٪ برسد. البته این وضعیتی نیست که همه کاربران iOS با آن مواجه شده باشند و بسته به نحوه استفاده از تلفن، تنظیمات و غیره ممکن است طولانی‌تر یا کوتاه‌تر باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که مشکل کارایی باتری وجود دارد و این چیزی است که اپل قطعا باید در بروزرسانی‌های آینده آن‌ها را رفع کند.

 

آیا شما هم از مشکل تخلیه زود هنگام باتری در iOS 11 رنج می‌برید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alionel

من 7 پلاس دارم و بله… باتری نسبت به iOS 11 زود تر خالی میشه……

Alionel

ببخشید iOS 10 :\

ahmad

ای او اس ۱۱ باگ های زیادی داره ولی کم کم داره برطرف میشه مثلا امروز نسخه ۱۱.۰.۲ منتشر شد و مشکل نویز مکالمات حل شد امیدوارم دیگر مشکلات هم بر طرف بشه از جمله باتری و سرعت

Peiman

والا به بررسی هم نیاز نبودا همه میدونن تخلیه باتری مشکله بزرگیه

Sajad

اپل سابقا آپدیت های خوبی میداد. نمیدونم چرا یکی دو ساله آدم حس میکنه یه مقدار داره کم کاری میکنه. با اینکه مورد مهمی نیست ولی میشه با صرف زمان بیشتر و انجام تست های دقیقتر قبل از انتشار عمومی این باگ ها رو رفع کرد.

Mortazavi

ای بابا،
Ios هم که داره یواش یواش تو زرد از آب در میاد.
یه دوست برنامه نویسی دارم میگه این آپدیت های بزرگ باعث پیچیدگی نرم افزار میشه و از یه جایی استفاده از یک نرم افزار جدید خیلی بهتره ولی شرکت ها جرأت چنین ریسکی رو ندارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98