حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شباهت‌های میان هواوی میت 10 پرو با نسل گذشته‌اش میت 9 را ببینید؛ ارتقایی ملموس

در حالی که کمتر از دو هفته تا مراسم رونمایی از سری هواوی میت 10 باقی مانده است، قصد داریم تا توسط اطلاعات و تصاویر به بیرون درز کرده به بررسی این سری جدید پرداخته و گل سرسبد این محصولات یعنی میت 10 پرو را با نسل گذشته‌اش میت 9 مقایسه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان طور که می‌دانستیم، این سری از محصولات کمپانی چینی هواوی شامل چهار دستگاه در رده‌های متفاوت و با نام‌های تجاری میت 10، میت 10 لایت، میت 10 پرو و میت 10 Porsche Design خواهد بود تا در طیف گسترده‌ای کاربران را به خود جذب کند.

اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش Evan Blass درز دهنده معروف دنیای تکنولوژی، تصاویری تبلیغاتی از این پرچمدار را به اشتراک گذاشت تا بیش از پیش با ظاهر و طراحی آن آشنا شویم. با این حال تا به امروز ابعاد دقیق این محصول را نمی‌دانستیم تا اینکه به لطف یک وبسایت چینی از آن مطلع شدیم و حال می‌خواهیم تا مقایسه‌ای سریع بین میت 10 پرو و میت 9 داشته باشیم.

طبق تصویر بالا می‌توان دید که میت 10 پرو به طور قابل توجهی باریک‌تر از نسل پیشین شده است که احتمال می‌دهیم این امر مربوط نمایشگر جدید 6 اینچی آن با نسبت 18:9 باشد. با این حال نمی‌توانیم ابعاد دقیق آن را برآورد کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین ما بی‌صبرانه منتظریم تا چیزی فراتر از طراحی زیبا را از سری میت 10 این کمپانی پرآوازه ببینیم. با وجود آن که استفاده از پردازنده Kirin 970 در این دستگاه تایید شده است، اما از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن اطلاعاتی در دسترس نبوده و باید تا 16 اکتبر و معرفی رسمی آن به انتظار بنشینیم.

 

نظر شما درباره سری میت 10 شرکت هواوی چیست؟ آیا این سری خواهد توانست تا کاربران را همانند نسل گذشته به خود جذب کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

پشتش افتضاحه

Peiman

خداوکیلی پشت میت 9 خیلی بهتر نیست؟؟؟؟ گند زده به پشتش

Mortazavi

جفتشون قشنگند ولی میت 10 به دلیل نداشتن قوس زیبا تر هست

علی شیخ زاده

سری میت کم کم داره به نماد قدرت هواوی تبدیل میشه مثل نوت سامسونگ

Mortazavi

پیشرفت خوبی نسبت به میت9 داشته
بنظرم باید میت 10 رو در کنار xzp و نوت8 و اس8 پلاس و وی30 و آیفون8 پلاس و می میکس2 جزو 7 فبلت عالی دنیا قلمداد کنیم که با توجه به نیاز های کاربر همشون بهترینند.

look87

به نظرم تا وقتی که عملکرد باتریش رو بهتر نکرده باشه بقیه هم کم اهنیت میشند.
اگر باتریش بهبود نداشتته باشه میرم همون میت 9 رو میخرم که افت قیمت هم کرده

Morimf

وااااای چیه این گوشی معرکست.فقط خدا کنه پشتش این شکلی نباشه و همون شکل میت 9 باشه.هیولاست این گوشی.اچ تی سی و سونی طراحی رو یاد بگیرین حاشیه رو ببینین کف کنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا