حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه و قیمت اولیه پیکسل‌های جدید گوگل درز کرد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

به زودی شاهد معرفی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال از گوگل هستیم ولی قبل از این که این گوشی‌ها معرفی شوند تاریخ عرضه آن‌ها توسط Evan Blass منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

انتظار می‌رود که پیکسل‌های جدید در مراسم گوگل در شهر سان فرانسیسکو معرفی شوند، طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی از این گوشی‌ها منتشر شده است. بعد از آخرین رندرها که ما طراحی هر دو پیکسل را دیده‌ایم، تاریخی بدست ما رسید که گوگل محصولات خود را در آن روز عرضه می‌کند.

یکی از جنبه‌های ناخوشایند پیکسل‌ها اطلاعات قیمت و زمان عرضه است که قیمت تقریبی در اواسط ماه سپتامبر اعلام شده بوده ولی دیروز گزارشی منتشر شده که به تاریخ عرضه اشاره دارد. طبق مقاله‌ای که در وب سایت VentureBeat توسط Evan Blass منتشر شده که حتما می‌دانید نویسنده معروفی در زمینه گوشی‌های هوشمند است شما می‌توانید شاهد عرضه رسمی پیکسل 2 در تاریخ 19 اکتبر باشید. VentureBeat که منبع مرجع را “فردی که با برنامه‌های گوگل آشنا است” گفته افزود که پیکسل 2 ایکس ال نیز در تاریخ 15 نوامبر عرضه می‌شود.

همچنین این وب سایت اعلام کرد که هردو گوشی دوره‌ای برای پیش فروش قبل از عرضه رسمی دارند و احتمال دارد که پیکسل 2 از همان روز معرفی پیش فروشش آغاز شود.

قیمت هم که چندین هفته پیش توسط Droid Life گفته شده است و طبق گفته این وب سایت نسخه 64 گیگابایتی پیکسل با قیمت 649 دلار و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 749 دلار عرضه خواهد شد، قیمت در نظر گرفته شده برای پیکسل 2 ایکس ال هم 849 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 949 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی خواهد بود.

این قیمت به این معنی است که پیکسل 2 با همان قیمت سال قبل و برادر بزرگ تر افزایش قیمت پیدا کرده است. تمام این‌ها حدس‌هایی هستند که توسط وب سایت‌ها زده شده‌اند. فردا شاهد جزئیات رسمی این گوشی‌ها خواهیم بود.

 

نظر شما درمورد قیمت و زمان عرضه محصولات جدید گوگل چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بد نیست نسبت به بقیه . هواوی قیمت خنده داری گذاشته حالا سر پست اون مفصل میگم

zanyar

بد نیست ؟ هزار دلار برای یه گوشی بد نیست ؟!!! من هیچ حرفی ندارم واقعا.

Rog1

با سلام خدمت نویسندگان محترم ترنجی
لطفا این خبرم پوشش بدید ممنون

https://www.dxomark.com/samsung-galaxy-note-8-best-smartphone-zoom/

ahmad

همه پرچمدارها بالای ۹۰۰ دلار قیمت دارن

Mortazavi

چقدر نسخه xl گرونه
بنظرم به صرفه ترین فبلت های بازار اس8 پلاس و xzp هستند که کیفیتی خیلی بیشتر از قیمتشون دارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور