حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید Google Photos به کاربران اجازه می‌دهد که ویدیوهایشان را سریع‌تر به اشتراک بگذارند

اکنون برنامه‌ی Google Photos یک قابلیت جدید و کاربردی را دریافت کرده است. نسخه‌ی 3.6 این برنامه در حال حاضر امکان اشتراک گذاری سریعتر ویدیوها را برای کاربرانی که در مناطق با پوشش اینترنت ضعیف زندگی می‌کنند، فراهم کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در اینجا مسئله این است که این قابلیت چگونه کار می‌کند؟ در ابتدا این برنامه از ویدیوها، با کیفیت پایین، یک نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌کند (ذخیره سازی با حجم کم)، بالطبع هرچقدر حجم فایل‌ها و ویدیوها کمتر باشد بارگذاری آن‌ها راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود و در این حالت، شما به محض اینکه در یک منظقه با سرعت اینترنیت خوب قرار گرفتید تمامی ویدیوهای کیفیت پایین با ویدیوهای کیفیت بالا جایگزین می‌شوند.

البته این ویژگی برای کسانی هم که دارای شبکه‌ی اینترنت سریع نیز می باشند، مفید خواهد بود، زیرا به راحتی می‌توانند از کلیپ‌های 4K که حجم بسیار بالاتری نسبت به کلیپ‌های Full HD دارند، نسخه‌ی پشتیبان و کم حجم برای اشتراک گذاری تهیه نمایند.

این بروزرسانی سبک برای اولین بار در این برنامه صورت نگرفته است، در ابتدای ماه مارس، در بروزرسانی نسخه‌ی 2.11 همین قابلیت برای تصاویر در نظر گرفته شده بود. اکنون اگر می‌خواهید از این قابلیت جدید استفاده نمایید به راحتی می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کرده و این بروزرسانی را انجام دهید و یا اینکه از لینک بروزرسانی که در پایین در اختیار شما گذاشته‌ایم، استفاده نمایید. مهم است که توجه داشته باشید، این بروزرسانی اکنون فقط برای دستگاه‌های اندروید یقابل دسترس است و قطعا کاربران سیستم عامل iOS نیز به زودی چنین قابلیتی را دریافت خواهند کرد.

 

دانلود نسخه‌ی 3.6 برنامه‌ی Google Photos

 

به نظر شما چقدر این بروز رسانی کاربردی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h