حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آزمایش باطری آیفون 8 پلاس بهترین نتیجه ممکن را از گوشی‌های اپل نشان می‌دهد

امسال شرکت اپل با عرضه برادران آیفون 8 و 8 پلاس و نیز آیفون ایکس در کنار آن‌ها راه و رسم تازه‌ای در عرضه گوشی‌های هوشمند خود در پیش گرفته است. با توجه به قرائن و شواهد موجود و آنچه که قابل مشاهده است، خریداران آیفون 8 پلاس به نسبت از خریداران آیفون 8 بیشتر خواهند بود که به لطف دوربین دوگانه و باطری با حجم بیشتر این اتفاق عملی شده است، با ترنجی همراه باشید.

با توجه به بررسی‌های انجام شده و آزمایشات صورت گرفته، مشخص شده است که شارژدهی آیفون 8 پلاس نه تنها 25 درصد بیشتر از آیفون 8 می‌باشد، بلکه شارژدهی ایفون 8 پلاس از آیفون 7 پلاس نیز بیشتر است و در واقع باید گفت که آیفون 8 پلاس درتمامی بررسی‌های انجام شده، بیشترین عمر باطری را از خود به نمایش گذاشته است و این گوشی پایدارترین عمر باطری را در بین تمامی گوشی‌های هوشمند شرکت اپل را به خود اختصاص داده است. اما نکته منفی درباره آن طولانی‌تر بودن میزان شارژ شدن این گوشی می‌باشد که با وجود باطری قدرتمند آن می‌توان از این مساله چشم پوشی نمود.

این نتیجه درخشان بی شک به خاطر استفاده ازچیپست بهینه، کم مصرف و در عین حال قدرتمند Bionic است که جدیدترین دستاورد این شرکت در ساخت چیپست‌های موبایل می‌باشد، چیپستی که با لیتوگرافی 10 نانومتری طراحی و تولید شده است و کاهش مصرف محسوسی را نیز به دنبال خواهد داشت.

با توجه به این مساله که رزولوشن صفحه، مقدار RAM و نرم افزار در آیفون 8 پلاس و آیفون 7 پلاس با هم برابر است، این افزایش طول عمر باطری و میزان شارژهی فوق‌العاده را می‌توان بخاطر مدیریت قدرت پردازش دانست، همچنین باید گفت که ایفون 8 پلاس از نظر حجم باطری نسبت به نسل قبل خود کاهش داشته است اما درعمل شاهد افزایش شارژدهی آن هستیم.

 

آیفون 8 پلاس دارای بهترین طول عمر باطری در میان گوشی‌های هوشمند شرکت اپل است که تا کنون بررسی شده است

با توجه به مدیریت باطری بسیار پیشرفته و همچنین مدیریت بسیار خوب حالت standby (آماده به کار) می‌توان طول عمر باطری یک روز و نیم الی دو روز را از آیفون 8 پلاس انتظار داشت که امروزه این مقدار از هر گوشی هوشمند بر نخواهد آمد. در نمودار زیر میزان زمان شارژدهی آیفون 8 پلاس در مقایسه با‌ سایر گوشی‌های هوشمند نسبتا هم رده را مشاهده خواهید کرد:

آزمایش باطری آیفون 8 پلاس

 

با توجه به مدت زمان لازم برای شارژ کامل، آیفون 8 پلاس دارای قابلیت کاربردی شارژ سریع و بی سیم است. با حالت شارژ سریع آیفون 8 پلاس شما قادر خواهد بود در نیم ساعت حدود 50 درصد شارژ شود اما متاسفانه شارژر مخصوص شارژ سریع و کابل آن در جعبه وجود ندارد و شما مجبور خواهید شد برای داشتن آن کمی به خرج رفته و سر کیسه را کمی شل کنید.

در تصویر زیر میزان زمان لازم برای شارژ شدن آیفون 8 پلاس در مقایسه با‌ سایر گوشی‌های هوشمند نسبتا هم رده را مشاهده خواهید کرد:

آزمایش باطری آیفون 8 پلاس

نظر شما در این باره چیست؟ با توجه به عمر باطری بهتری که آیفون 8 پلاس در اختیارتان قرار می‌دهد آن را انتخاب خواهید کرد یا آیفون 8 معمولی را؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فکر کنم آیفون ایکس بهتر عمل کنه

Peiman

باتوجه به ظرفیت بیشتر باتری( فک کنم) و اولد بودن صفحه امکانش هست

ahmad

ولی یادمون نره صفحش بزرگتره و تا جایی که میدونم فیس آیدی مصرفش بالاس

Peiman

داداش خودت میگی خودت نقضش میکنی؟؟؟؟???

ahmad

نقض نمیکنم دو دل هستم تو این حدسم

Pouya

خیلی عالیه اما یه ویدئو دیدم ۴ تا گوشیه نوت ۸ ۷ پلاس ۸ پلاس و اس ۸ پلاس رو باهم کار سنگین میکرد اس ۸ پلاس بیشتر از ۷ ساعت نوت ۸ ۶ ساعت و ۴۹ دقیقه ایفون ۸ پلاس ۵ ساعت و ۳۵ دقیقا ایفون ۷ پلاس ۴ ساعت و ۲۶ دقیقه طول کشید تا شارژش تموم شه اما بازم تو این پست باتریه خیلی خوبی داره با این حجم کم خیلی خوبه

ahmad

منم دیدم اونو ولی در نطر داشته باش مصرف روزانه ما اینحوری نیس مثلا تو اون ازمایش پخش مداوم ویدیو از یوتیوب میذارن در حالی که در مصرف روزانه اینجور نیس

Peiman

آیفون ۸ پلاس تو همه چی بی نظیره و تا همین چند روز پیش خیلی مصمم بودم که بخرم این گوشی رو . اما تنها چیزی که منو به شک انداخته همین طراحی قدیمیشه. هنوز شک دارم ک بخرم یا نه

Peiman

البته وزن بالای این گوشی هم هست ک نمی‌دونم چقدر می‌تونه اذیت کننده باشه

Alionel

آیفون اگه ظرفیت باتریه اندرویدیا رو داشت تو باتری غوغا میکرد…

ahmad

دقیقا درست میگی با ۲۷۰۰ امتیاز ۸۱ اورده در حالی که نوت ۸ با ۳۳۰۰امتیاز ۸۷ فکر کنم ولی اینم در نظر بگیر که عمدی باتری بزرگتر نمیذاره رو گوشیاش

Alionel

اینم یه جور سیاسته که گوشی همه چی تموم نباشه!

ahmad

اره دیگه وقتی به نقطه بحرانی برسه اونوقت به فکر تغییر میافته مثل بخش طراحی که اپل امسال به خودش اومد

Yas

چرا مدت زمان شارژ شدن ايفونهاى جديد رو با شارژ سريع محاسبه نكردن ؟!
و اينك چند روز پيش يه پست گذاشت ترنجى عمر باترى ايفون ٧پلاس بيشتر بود يعنى ٧پلاس نمره بيشترى داشت
نسبت ب ايفون ٨پلاس????

ahmad

تست باتری وه شما میگی ۷پلاس بهتر بود ماد سایت جی اس ام ارنا بود الان این پست مال سایت فون ارنا هست

Mortazavi

طولانی بودن زمان شارژ اصلا نکته منفی نیست چون عمر باتری رو افزایش میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان