حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس‌اپ مجموعه ایموجی‌های خود را ارائه داد؛ چقدر آشنا به نظر می‌رسند؟!

پس از سال‌ها استفاده از ایموجی‌های گوشی‌های آیفون در واتس‌اپ، بلاخره خود شرکت، ایموجی‌های اختصاصی‌اش را ارائه کرد و برای کسانی که آخرین نسخه‌ی بتای سیستم عامل اندروید را استفاده می‌نمایند، قابل دسترس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر یک نگاه کلی به این ایموجی‌ها بیندازید، خواهید دید که چندان تفاوتی نسبت به قبل نداشته‌اند. در واقع در این مجموعه به نظر می‌رسد که ترکیبی از ایموجی‌های خروجی اپل، ایموجی‌های جدید اندروید اوریو و تعدادی از ایموجی‌های برنامه‌ی توییتر می‌باشند. این موضوع درحالی است که تمامی دستورالعمل‌های رایج از یونیکد می‌باشند و گویا در مورد ایموجی‌های واتس‌اپ کدهای مشابه قرار گرفته که شباهت زیادی به ایموجی‌های دیگر دارد.

در ابتدا واتس‌اپ با استفاده از ایموجی‌های اپل شروع به کار کرد، زیرا اندروید در آن زمان امکان استفاده از ایموجی را نداشت و برای اینکه مطمئن شود ایموجی‌های ارسال شده توسط کاربران آیفون برای گوشی‌های اندرویدی نیز قابل مشاهده است، تمامی ایموجی‌های خود را با برنامه‌ی واتس‌اپ گوشی‌های اندرویدی ادغام کرد. حتی پس از آنکه گوشی‌های اندرویدی نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کردند، هنوز هم واتس‍اپ سعی داشت که این ایموجی‌های اپلی خود را به روی گوشی‌های اندروید داشته باشد، زیرا برخی از گوشی‌های اندرویدی هنوز این ویژگی را نداشتند که بتوانند ایموجی‌ها را دریافت کنند.

در حال حاضر نیز کاملا مطمئن نیستیم که این ایموجی‌ها در تمامی گوشی‌های غیر اپلی فعال در دسترس است یا نه؟! و گمان می‌کنیم که در واتس‌اپ گوشی‌های آیفون از همان ایموجی‌های قبلی خود اپل استفاده شود زیرا این ایموجی‌ها تفاوت چندانی ندارند.

شاید واقعا هدف این کمپانی این بوده است که این ایموجی‌ها را مشابه ایموجی‌های اپل طراحی کند و فقط به دلایل قانونی این مجموعه را به نام خود واتس‌اپ ثبت کند.(اگرچه هنوز هم رمز و راز چگونگی استفاده‌ی واتس‌اپ از ایموجی‌های اپل مشخص نشده است)

این مجموعه از ایموجی‌ها در نهایت با یک بروزرسانی در واتس‌اپ قابل دسترس بوده و قطعا در آینده‌ی نزدیک نیز برای نسخه‌ی دسکتاپ این برنامه نیز قابل دسترس خواهد بود.

 

به نظر شما دلیل این کار واتس‌اپ چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

چه دلیلی؟!
بر حسب سلیقه سازنده از این ایموجی ها استفاده کرده خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h