حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون 7 پلاس بروزرسانی شده به iOS 11 و گوگل پیکسل XL با اندروید 8 اوریو

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | Android، iOS، اپل، تماشا کنید، گوگل

در این مقایسه قصد داریم تا نمایندگان دو کمپانی عظیم گوگل و اپل را پس از بروزرسانی به آخرین نسخه از سیستم‌عامل‌های محبوب اندروید و iOS بررسی کنیم و سرعت اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها را در آن‌ها بسنجیم تا ببینیم کدام شرکت در این زمینه بهتر عمل کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه هردوی این پرچمداران در نیمه دوم سال 2016 معرفی و روانه بازار شدند، به عنوان نسخه‌ بزرگ‌تر و کامل‌تر پرچمدار اصلی از نظر سخت‌افزار تفاوت‌هایی مشهود را دارا هستند. پیکسل XL به عنوان نماینده غول پیکر گوگل از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821 ساخت شرکت کوالکام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره برده است. از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی امولد با رزولوشن 2560 در 1440، دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 3450 میلی‌آمپر اشاره کرد.

[aparat id=”ngohI”]

در طرف دیگر اپل برای آیفون 7 پلاس پردازنده چهار هسته‌ای A10 را برگزیده است تا با 3 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل بهینه خود عملکرد مناسبی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. همچنین این پرچمدار از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با ویژگی‌های جذاب و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی FullHD استفاده می‌کند تا با گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67، کاملا شایسته نامش باشد.

از آن‌جایی که هنوز پرچمدار 2017 گوگل معرفی نشده است، برای مقایسه سرعت دو سیستم عامل اندروید 8 اوریو و iOS 11 گوشی‌های همرده آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل XL را برگزیدیم و شما را به تماشای ویدیو زیر دعوت می‌کنیم:

به نظر شما کدام یک از این دستگاه‌ها توانستند تا سیستم عامل و کمپانی سازندشان را سربلند کنند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی نزدیک بودن یه کوچولو در کل آیفون بهتر بود کیفیت صفحه نمایش ایفون خیلی بهتر بود

zanyar

از رو ویدیو امکان بررسی کیفیت صفحه نمایش وجود نداره که دوست عزیز ، اخه صفحه نمایش امولد داغونترین نوعشم کنتراستش بالاس و از بهترین نوع ال سی دی هم لا اقل تو این یک مورد بهتره ! ولی تو ویدیو مشکی پیکسل سفید میزنه حتی ! نتیجه‌ش چیه ؟ با ویدیو اصلا و ابدا نمیشه گفت صفحه نمایش چطوریه و چه کیفیتی داره. در کل پیکسل تو برنامه‌ها بطور محسوسی سریعتر بود و تو بازی هم طبق روال چند ساله ایفون خیلی بهتر بود.

Peiman

این یارو انگار دوربینش کثیفه. در مورد اسپید تست هم فرق آنچنانی باهم نداشتند

Sajad

جفتشون خوب بودن. البته من حدس میزدم با توجه به مشکلات iOS 11 آیفون یکم کندتر از پیکسل باشه که ظاهرا اینطور نبود.

Mortazavi

اینجوری که معلوم مشکل کندی آیفون8 ربطی به ios نداره و بلاخره کوالکام تونسته پردازنده قوی تر از اپل بزنه.

Mortazavi

بنظر صفحه نمایش آیفون 7 بهتر از پیکسل هست که با توجه به استفاده از سوپر lcd داغون htc تو پیکسل طبیعیه

zanyar

صفحه پیکسل امولده و ال سی دی نیست، از رو ویدیو نمیشه گفت کیفیت صفحه نمایش چطوره چون معمولا تو ویدیو دوربین به یه جایی فوکوس میکنه و بقیه رنگها ممکنه تغییر کنن. اینجاس که به ضرر پیکسل تموم شده. از رو فیلم باشه ادم میگه کنتراست پیکسل در حده ۲۰۰ هم نیست در حالی که یه امولد با کیفیت داره که کنتراستش از نزدیک خیلی از ایفون بیشتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا