حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Forza Motorsport 7 بزودی از موزیک‌های ذخیره شده در OneDrive پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی


مایکروسافت در Forza Horizon 3 این امکان را به بازیکنان داد تا بتوانند در طی بازی به موسیقی‌هایی که در فضای ابری OneDrive شان ذخیره کرده‌اند، گوش بدهند. همچنین امکان ادغام کردن سرویس پخش موسیقی خود یعنی Groove Music را با بازی نیز فراهم کرد. این ویژگی باعث می‌شود بازیکنان قدرت شخصی سازی بیشتری در بازی داشته باشند. تا این لحظه این قابلیت در Forza Motorsport 7 وجود ندارد اما به زودی پشتیبانی از OneDrive برای بازی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای اولین بار مدتی پیش اعلام شد که Forza Motorsport 7 مانند Forza Horizon 3 از قابلیت پخش موسیقی از طریق OneDrive پشتیبانی می‌کند. با این حال، این ویژگی در زمان انتشار بازی در دسترس نخواهد بود.

سخنگوی تیم توسعه دهنده تایید کرده است که پشتیبانی Forza Motorsport 7 از OneDrive بزودی در دسترس خواهد گرفت.

Forza Motorsport 7 این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا بتوانند از پلی لیست شخصی خود از طریق OneDrive در هنگام بازی استفاده نمایند و ما از اینکه بزودی این ویژگی در دسترس قرار خواهد گرفت هیجان زده هستیم.

مایکروسافت همچنین تایید کرد که در حال کار برای بازگرداندن چالش های Forzathon، Auction House، Marketplace نیز هستند. به نظر می‌رسد پشتیبانی از موسیقی‌های OneDrive در فهرست ویژگی‌هایی است که قرار است در ماه‌های آتی اضافه بشوند.

اما سخنگوی این شرکت اعلام نکرده است که پشتیبانی از موسیقی‌های OneDrive در Forza Motorsport 7 در چه زمانی در دسترس خواهد بود و پلیرهای این بازی چه مدت باید منتظر این ویژگی بمانند.

نظر شما درباره اضافه شدن این ویژگی به بازی چیست؟ آیا شما هم جزو پلیرهایی هستید که در هنگام بازی ترجیح می‌دهند به موسیقی‌های خودشان گوش دهند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98