حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به روز رسانی عمده ویندوز 10 برای Photos app ممکن است برای همه در دسترس باشد

مایکروسافت یک بروزرسانی را برای برنامه Photos در ویندوز 10 انجام داده و آن را به نسخه 2017.39081.15820.0 تغییر می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفته شده است، مایکروسافت یک بروزرسانی را برای برنامه Photos در ویندوز 10 انجام داده که آن را به نسخه 2017.39081.15820.0 ارتقا خواهد داد، این بروزرسانی سه ویژگی جدید را فراهم می کند اول اینکه قابلیت جستجو بر اساس برچسب ها را در اختیار شما قرار می‌دهد، مورد دوم ویژگی Story Remix را به این بخش می‌افزاید که به طور خودکار یک ویدیو از عکس ها و رسانه های خود را ایجاد می کند و نهایتا یک ویرایشگر ویدئویی  که به شما اجازه می دهد همین کار را به صورت دستی انجام دهید.

بروزرسانی Photos app

ویژگی های نامبرده شده هم اکنون توسط اینسایدرها تحت آزمایش و بازبینی هستند و درآینده برای عرضه به صورت آپدیت جمعی برای کاربرانی که آپدیت Creators را دریافت کرده‌اند قرار خواهد گرفت.

بروزرسانی Photos app

علیرغم تست کردن قابلیت ریمیکس به نظر می رسد که این قابلیت خیلی هم خوب کار نمی‌کند، در صورتی که روی دکمه ویرایش کلیک کنید، قسمت کامپیوتر من ظاهر می شود.

بروزرسانی Photos app

با توجه به اطلاعات موجود، ویرایشگر ویدئویی کامل تر و بهتر به نظر می‌رسد، اما متاسفانه این قابلیت نیز فاقد ویژگی‌های حالت 3D و جلوه های ویژه است که مایکروسافت هنوز در حال کار بر روی آن است تا بتواند نسخه کامل‌تری از آن را عرضه نماید. ویژگی های جدید نرم افزار را می توان با چک کردن فروشگاه برای به روز رسانی های جدید دریافت نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان