حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Fortnite Battle Royale برای کنسول PS4 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی، سرگرمی و بازی

اپیک گیمز بازی Fortnite Battle Royale را برای کنسول PS4 منتشر کرده است و شما هم اکنون میتوانید این بازی را به صورت رایگان از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنید. در ادامه با ترنحی همراه باشید.

باید بگوییم برخلاف بازیهای دیگر برای انجام این بازی شما نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارید. این بازی با تحت بروزرسانی نسخه 1.6.3 با حجم 14 گیگابایت منتشر شده است، بنابر این مطمئن شوید که فضای کافی در هارد کنسول خود برای اجرای این بازی دارید. لازم به ذکر است شما برای تجربه این بازی نیازی به تهیه دیسک جداگانه ندارید و می‌توانید این بازی را با حجم 14 گیگابایت از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنید. برای دریافت این بازی به فروشگاه پلی استیشن رفته و عبارت Fortnite را جستجو کرده و دانلود بازی را آغاز کنید.

البته سازندگان این بازی محتواهای جانبی را نیز برای این بازی منتشر کرده‌اند که اقلامی را برای طراحی شخصیت شما  در نظر می‌گیرد اما این موارد تاثیری در قدرت شما نخواهند داشت و شما با نخریدن و دریافت نکردن آنها، محتوای مهمی از بازی را از دست نخواهید‌داد.

سازندگان این بازی ، Fortnite Battle Royale را ترکیبی از  بازی های Minecraft و Left 4 Dead دانسته‌اند. عناصر سبک بقا و و بخش اکتشاف و ساخت سلاح همگی در این بازی حضور دارند تا شما از بازی با کاربران دیگر لذت ببرید.

باید بگوییم این بازی از ماه جولای سال جاری میلادی از طریق سرویس Early Access برای کاربران PS4 ، PC ، Xbox One در دسترس بود. جالب است بدانید که کاربران PS4 می توانند با کاربران PC این بازی رقابت کنند.

نظر شما چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم