حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت 10 دارای ویژگی مشابه با DeX خواهد بود

همراه با رونمایی از گلکسی اس8 و اس8 پلاس، سامسونگ از سامسونگ DeX که اجازه می‌دهد تا کاربران گوشی هوشمند خود را به نمایشگرهای بزرگ متصل کنند، رونمایی کرد. اطلاعات جدید نشان از وجود احتمال معرفی ویژگی مشابه از سوی هواوی برای پرچمدار خود، میت 10 دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید

مدیرعامل شرکت MirAxess اقای Yanis Anteur ادعا کرده است که میت 10 با قابلیتی مشابه با DeX از راه می‌رسد. متن زیر گفته‌های او است:

برای حال ما پیشنهاد میکنیم که از Mirabook به همراه گلکسی اس 8 برای DeX و گوشی‌های مجهز به ویندوز برای Continuum استفاده کنید اما علاوه بر این من یک خبر دیگر نیز برایتان دارم و آن هم این است که گوشی هوشمند جدید هواوی که در 16 اکتبر معرفی می‌شود قابلیتی مشابه با DeX را دارد و با Mirabook نیز همخوانی دارد.

متن بالا نشان از وجود قابلیتی در میت 10 است که به کاربران اجازه استفاده از رابط کاربری دسکتاپ برای نرم‌افزارهای اندروید با استفاده از اتصال آن به نمایشگر را می‌دهد. ممکن است هواوی وسیله‌ای را معرفی کند که دارای قابلیت Diplayport نیز باشد. از آنجایی که Miracast توسط بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی می‌شود، برای دارندگان میت 10 یافتن نمایشگر بزرگی که با آن همخوانی داشته باشد دشوار نیست. شایعه شده وسیله مورد بحث دارای اتصالات Wi-Fi برای اتصال میت 10 به نمایشگر بزرگ از طریق Miracast است.

به تازگی هواوی ویدویی منتشر کرده که در آن به نشان دادن ویژگی‌های میت 10 می‌پردازد. این ویدیو ادعا می‌کند که میت 10 از کایرین 970 و هوش مصنوعی بهره‌مند است و یک گوشی هوشمند نیست. ممکن است که ویدیوی مورد بحث به ویژگی اتصال به دسکتاپ میت 10 اشاره کرده باشد. اگرچه این ویدیو بیشتر درباره هوش مصنوعی و قابلیت‌های مرتبط با آن در میت 10 میپردازد و آن را یک ماشین هوشمند که می‌تواند فکر کند، ببینید، و مانند یک انسان به یادگیری بپردازد معرفی می‌کند.

هواوی مرتبا در حال اشاره به این موضوع است که میت 10 آنقدر قدرتمند بوده که می‌تواند به رقابت با پرچمدارهای سامسونگ و اپل بپردازد. در حال حاضر هواوی دومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان پس از سامسونگ است. بر خلاف سامسونگ، هواوی در چین بسیار مورد علاقه است و ویژگی مشابه با DeX، ممکن است با روی خوش جهانیان مواجه شود و دیگر تولیدکنندگان را به تولید ویژگی مشابه تشویق کند.

جزییات بیشتری در رابطه با ویژگی جدید شرکت هواوی پیش از 16 اکتبر منتشر می‌شود.

 

شما درباره ویژگی دسکتاپ میت 10 چگونه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

فعلا که همه شواهد و شایعه ها غول بودن میت 10 رو میرسونن و توقع همه رو بالا بردن.
باید دید هواوی چه چیزی واسه براورده کردن توقعات داره

ahmad

یکی دیگر از کپی های شرکتهای چینی

ahmad

سامی هم کمی کرد از مایکرو سافت

Mortazavi

بنظرم واقعاً ویژگی بدرد بخوریه و به زودی فراگیر میشه.

siavash-t

شکل دوربین های پشتش منو یاد این عکس هایی می اندازه که یه چیز (مثلا یه دست) سوراخهای زیادی داره! و حال بعضی آدمها رو بد می کنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید