حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی 5A در تنا دیده شد!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

ظاهرا شیائومی بعد از معرفی گوشی ردمی نوت 5A سعی در معرفی یک تلفن‌همراه میان‌رده و ارزان قیمت دیگر با نام ردمی 5A باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ردمی 5ای با شماره مدل MCE3B در پایگاه تنا دیده شده است که مشخصاتی متفاوت با مدل نوت 5‌ای دارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط تنا این گوشی در دو مدل مختلف رونمایی خواهد شد. یکی از مدل‌ها دارای ظرفیتی 16 گیگابایتی به همراه رم 2 گیگابایتی می‌باشد و مدل دیگر دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی و ردمی 3 گیگابایتی است. به غیر از این دو مورد، پردازنده‌ی اسنپدراگوان 425 با سرعت فرکانس 1.4 گیگاهرتز وظیفه پردازش عملکرد و دستورات شما را خواهد داشت.

یک صفحه نمایش اچ‌دی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که به طور دقیق‌تر کیفیت 720×1280 دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد ابعاد این دستگاه به بیرون درز نکرده است اما ضخامت و وزن این موبایل به ترتیب 8.35 میلی‌متر و 137 گرم می‌باشد. همچنین رنگ‌بندی احتمالی این دستگاه 9 رنگ است که به ترتیب، سیاه، رزگلد، طلایی، سفید، آبی، قرمز، صورتی، طوسی و نقره‌ای خواهد بود.

دوربین اصلی و سلفی این تلفن‌‌همراه به ترتیب 8 و 5 می‌باشد. همچنین باتری قرار گرفته در این دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

از بخش سخت‌افزار به بخش نرم‌افزار که برویم شاهد حضور اندروید 7.1.2 خواهیم بود که با توجه به معرفی اندروید اوریو، این یک مورد ضعف در این گوشی به شمار خواهد رفت. گرچه از یک تلفن‌همراه میان‌رده نباید انتظار داشتن به روز‌ترین مسائل را داشت.

طبق تصاویر انتشاری توسط تنا، دستگاه مورد نظر ما از بدنه‌ای تمام فلزی استفاده خواهد کرد و سنسور اثر انگشت و طراحی آن همانند گوشی ردمی نوت 5‌ای خواهد بود.

قیمت ردمی 5‌ای هنوز معلوم نشده است اما به صورت احتمالی با قیمت 599 یوآن برای نسخه 16/2 و 699 یوآن برای نسخه 3/32 عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واقعاً ساخت یه تلفن همراه ارزون با این کیفیت ساخت و زیبایی دست مریزاد داره.
شیائومی با سری ردمی کلا تعریف میانرده و پایین رده رو جابجا کرده

Mortazavi

البته احتمالا با توجه به رابط کاربری شیائومی و سخت افزار گوشی خیلی روون نباشه ضمن اینکه تجربه دوربین میانرده های شیائومی نشون داده نباید انتظاری از دوربین داشت.
بنظرم xa سونی هم با قیمت 600 گزینه خوبی هست که سخت افزار و دوربین بهتری داره ولی بدنش فلزی نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji