حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل پس از یک ماه هنوز برنامه مورد نیاز برای اتصال Gear Fit2 Pro به دستگاه‌های iOS را منتشر نکرده است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

زمانی که سامسونگ دست بند ورزشی Gear Fit 2 Pro را عرضه کرد اعلام کرد که این دست بند با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگار خواهد بود، ولی پس از یک ماه هنوز برنامه این دست بند توسط اپل تایید نشده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گیر فیت 2 پرو در اواخر ماه آگوست معرفی شده بود و 2 هفته می‌شود که این دستگاه عرضه شده است ولی هنوز کاربران دستگاه‌های iOS نمی‌توانند از این دست بند استفاده کنند. به نظر این بخاطر وجود یک مشکل در نرم افزار است و اپل هنوز حرفی از دلیل عدم منتشر شدن برنامه نزده است.

این می‌تواند به دلیل سیاست‌های کوپرتینو برای برنامه‌های موجود در فروشگاه اپل باشد و یا که دلیل رقابت نزدیک این دو غول تکنولوژی که هردو در بازار پوشیدنی حضور پررنگی دارند. ابزارهای پوشیدنی قبلی سامسونگ مانند Gear S2 ،S3 از اول سال 2017 با سیستم عامل گوشی‌های شرکت اپل سازگار بوده‌اند ولی تقریبا یک سال زمان برد تا این اتفاق بیافتد.

شرکت سامسونگ در زمان معرفی دستگاه‌های پوشیدنی قبلی خود تبلیغی برای سازگاری با سیستم عامل iOS نکرده است و اپل هم دلیلی برای معرفی ساعت خود برای اندرویدی‌ها ندارد. و در آخر انتظار می‌رود به زودی این برنامه در فروشگاه اپل منتشر شد.

 

نظر شما درمورد عدم انتشار به موقع نرم افزار شرکت سامسونگ در فروشگاه اپل چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور