حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ طی یک بروزرسانی مانیتورینگ مداوم ضربان قلب را به Gear Fit 2 افزود

مانیتور کردن ضربان قلب چیزی است که این روزها اغلب دستگاهای پوشیدنی آن را ارائه می‌دهند. اما اگر ویژگی مانند مانیتور کردن ضربان قلب به صورت مداوم چیزی است که به دنبال آن هستید، ممکن است به فهمیدن این موضوع که سامسونگ طی یک بروزرسانی این ویژگی را به Gear Fit 2 آورده است علاقه‌مند باشید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

علاوه بر مانیتورینگ مداوم ضربان قلب سامسونگ ابزار دیگری به نام Heart Rate Zoon را که به شما اطلاع می‌دهد که قلبتان به چه سختی در حال کار کردن است را نیز معرفی می‌کند. این ویژگی به 5 بخش متفاوت تقسیم می‌شود و هر بخش نشان از سطح شدت کار کرد قلب از کم به زیاد است.

اگر تمرین می‌کنید و میخواهید بدانید که آیا به مرزهای توانایی خود رسیده‌اید و یا خیر و یا اینکه حد دلخواهی هدف شما است آنگاه این گجت به کار خواهد آمد. البته باید در نظر داشته باشید که این بروزرسانی تنها در اندونزی عرضه شده است اما انتظار داریم که برای دیگر بخش های دنیا نیز عرضه شود.

اگر دارای یک Gear Fit 2 هستید پس بهتر است که حواستان به بروزرسانی باشد و اگر خواهان وسیله‌ای برای تحت نظر داشتن فعالیت خود هستید بهتر است درباره این محصول سامسونگ نیز کمی فکر کنید.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظرم ویژگی کاربدیه

Peiman

* کاربردی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید