حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید هواوی میت 10 پرو (Mate 10 Pro) اطلاعات گذشته را تایید می‌کند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

شرکت هواوی تاکنون اطلاعاتی از فبلت‌های جدید خود منتشر نکرده است. امروز تصایر جدیدی از نسخه پرو فبلت Mate 10 منتشر شده که شایعات قبلی درمورد این گوشی را تایید می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

احتمالا در مراسم معرفی هواوی باید شاهد گوشی‌های Mate 10 Lite ،Mate 10 Pro ،Mate 10 و نسخه پورشه دیزاین باشیم. در اوایل این هفته تصاویری از فبلت میت 10 پرو منتشر شده بود که برخی اطلاعات را در دسترس ما قرار می‌داد و امروز تصاویر جدید اطلاعات قبلی را تایید کرده‌اند. این تصویر جدید رنگ‌های خاکستری آبی و رنگی مانند قهوه‌ای را نشان داده است که قبلا هم از همین رنگ‌ها صحبت شده بود.

همان طور که در بالا شاهد هستید در اطراف دوربین دوگانه این گوشی یک نوار قرار گرفته است. مانند اطلاعات قبل این طراحی هم به لنز Sumlux-H شرکت لایکا اشاره داد و از گشودگی دیافراگم F/1.6 در سنسور اول استفاده شده است تا در نور کم عملکرد بهتری داشته باشد.

صفحه نمایش هم مانند اطلاعات قبل کم حاشیه است که باعث می‌شد تا حسگر اثر انگشت در پشت قرار بگیرد ولی میت 10 احتمالا در همان جلو باشد. احتمالا صفحه نمایش با نسبت ابعاد 18 به 9 و وضوح 2880 در 1440 باشد . پردازنده هم که طبق گفته‌های قبل کایرین 970 با حداقل 4گیگابایت رم خواهد بود و نیروی مورد نیاز صفحه نمایش و پردازنده را یک باتری 4000 میلی آمپر در ساعتی تامین خواهد کرد.

به گفته هواوی میت 10 یک گوشی هوشمند نیست، بلکه ماشین هوش مصنوعی است. به لطف ریز پردازنده هوش مصنوعی در کایرین 970 به نظر می‌رسد این گوشی در این زمینه حرفی برای زدن داشته باشد.

نظر شما درمورد محصولات آینده شرکت هواوی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این عکسا امروز صبح بیرون اومده بود. تو پست قبلی هم گذاشتم مثل اینکه تایید نشد . در هر صورت قهوه‌ایش خیلی زشته و به نظرم اگه لوگو هواوی جلوی گوشی نبود خیلی زیباتر می‌شد.

عارف کمانی

بابت تأخیر شرمنده
روز عاشوراست و هزاران ماجرا

علی شیخ زاده

اگه این تصاویر واقعی باشه خیلی خوشگله پشتش
واقعا دم هواوی گرم همیشه دوربین دوگانه رو جوری قرار میده که نتنها باعث زشت شدن گوشی نمیشه بلکه زیبا تر هم میشه برعکس بقیه برند ها

ahmad

بدک نیست

mTAAHAAm

کاش رنگهای دیگه ای هم داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور