حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گروه ارکستر کامل برای فیلم Justice League آهنگسازی خواهند کرد!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سینما

“لیگ عدالت” یا “Justice League” فیلمی ابرقهرمانی در دست ساخت توسط کمپانی دی‌سی کامیکس است که در ابتدا زک اسنایدر کارگردانی آن‌را برعهده داشت اما پس مشکلاتی که برای وی پیش آمد این کمپانی تصمیم گرفت جاس ویدون را برای کارگردانی این عنوان انتخاب کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید…پس از اینکه جاس ویدون به‌جای زک اسنایدر برای کارگردانی این فیلم برگزیده شد، آهنگسازی فیلم نیز دنی الفمن واگذار شد. ویدون و الفمن پیش‌تر نیز در فیلم Avengers: Age Of Ultron با هم همکاری داشتند اما بسیاری از طرفداران این فیلم از جایگزین شدن الفمن با جانکی ایکس‌ال (آهنگساز قبلی فیلم) ناراضی هستند. جانکی ایکس‌ال در کنار هانس زیمر در ساخت موسیقی متن فیلم‌های مرد پولادین (Man Of Steel) و بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) شریک بوده است همچنین موسیقی تم فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) نیز به عهده‌ی وی بوده است.

به‌ هر حال دنی الفمن برای ساخت موسیقی فیلم “لیگ عدالت” که به نظر بعضی‌ها بزرگترین فیلم ابرقهرمانی بعد از عنوان “انتقام جویان” خواهد بود، تمام تلاش خود را به کار گرفته است همچنین وی در “روز بتمن” ویدیویی را از تیم خود که در حال کار بر روی موسیقی این سریال هستند در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

الفمن در مصاحبه‌ی خود در جشنواره موسیقی فیلم Hollywood in Vienna عنوان کرد که نمونه‌هایی که برای بخش احساسی فیلم “لیگ عدالت” در نظر گرفته شده بود آن‌چنان جالب و باب میل نبوده است و بخاطر همین وی تهیه کنندگان مجموعه را راضی کرده است تا برای بالا بردن کیفیت موسیقی این فیلم یک تیم ارکستر را به کار بگیرند.

لیگ عدالت

لیگ عدالت

طرفداران ممکن است بخاطر حضور نداشتن جانکی ایکس‌ال در این مجموعه کمی ناامید باشند اما کیفیت کاری و تلاش و دنی الفمن نیز ستودنی است و به‌نظر بتواند آهنگسازی این فیلم را به خوبی انجام دهد. آهنگسازی الفمن برای دو مجموعه‌ی اسپایدرمن و بتمن جزو بهترین موسیقی‌های فیلم در ژانر ابرقهرمانی به حساب می‌آید. وی در کارنامه‌ی خود ساخت آهنگ فیلم‌هایی همچون ادوارد دست قیچی (Edward Scissorhands)، بتمن باز‌ می‌گردد (Batman Returns)، مأموریت: غیرممکن (Mission: Impossible)، چارلی و کارخانه‌ی شکلات سازی (Charlie and the Chocolate Factory) و … را دارد.

در فیلم لیگ عدالت، “هنری کویل” به‌جای شخصیت سوپرمن، “بن افلک” در نقش بتمن، “گل گدوت” نقش زن شگفت‌انگیز و در نهایت “جیسون موموآ” نقش آکوامن را ایفا خواهد کرد. به دیگر بازیگران فیلم نیز می‎‌توان به “آمبر هرد” در نقش میرا، “جاناتان کیمبل سیمونز” در نقش کمیسر گوردون و “کیران هایندز” در نقش استپن ولف اشاره کرد.

لیگ عدالت در تاریخ 17 نوامبر سال جاری به صورت دو بعدی، سه بعدی و آی‌مکس سه بعدی اکران خواهد شد.

نظر شما در مورد این فیلم و آهنگساز جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

آهنگساز شو نمیشناسم ولی بی صبرانه منتظر فیلمش هستم و عاشق فیلم های ابرقهرمان مخصوصاً تو سبک قدیمی مثل هرکول ویا جنگ تایتان ها هستم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...