حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی: ماژول دوربین EnVizion 360 برای تلفن های هوشمند در اروپا عرضه خواهد شد

هواوی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر جهان است که شاید در سال‌های آینده جایگاه اول را در این زمینه به خود اختصاص دهد، هواوی به عنوان یک تولید کننده بزرگ تلفن‌های هوشمندف گسترش تنوع محصولات خود را در نظر دارد. با ترنجی همراه باشید.

 

ماژول دوربین EnVizion 360

امروز یک محصول جدید توسط هواوی در مجارستان با نام Huawei EnVizion 360 Camera معرفی شد که این وسیله به عنوان یک جز افزودنی برای گوشی‌های هوشمند عمل خواهد کرد و از آن جا که نمی‌تواند به صورت مستقل عمل کند می‌بایست آن را از طریق اتصال با درگاه  USB Type-C به گوشی هوشمند وصل نمود.

ماژول دوربین EnVizion 360

این دستگاه دارای دو سنسور 13 مگاپیکسل است که از هر طرف دارای دارای زاویه دید 360 درجه می‌باشد. رزولوشن عکس‌ها برابر با 2688 × 5326 پیکسل خواهد بود و برای ضبط ویدیو از رزولوشن 1920 × 960 پیکسل و 30 فریم در ثانیه استفاده خواهد کرد. برای استفاده از این ویژگی گوشی هوشمد شما باید از اندروید 6 یا بالاتر بهره‌مند باشد و همچنین نیاز به یک درگاه USB Type-C خواهد داشت. قیمت این محصول 150 دلار معادل 130 یورو خواهد بود و در 17 اکتبر برای خریداران در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود به زودی این محصول در اروپا عرضه گردد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فکر میکنم قیمتش بالاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان