حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاسی بلند رضوانی با عنوان تانک و 500 اسب بخار!

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

تابستان گذشته شرکت خودروسازی کالیفرنیایی رضوانی عنوان کرد که قصد دارد شاسی بلندی لوکس و با کارایی بالا، طراحی و تولید کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

رضوانی موتورز یک شرکت طراحی و تولید خودروهای لوکس و سوپراسپرت با قدرت و کارایی بالا است که در شهر ارواین ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت توسط یکی از طراحان خودروی سوپر اسپرت سارت ونسر به نام فریس رضوانی در سال 2014 تاسیس شد.

شرکت رضوانی پیش‌تر از طراحی شاسی بلندی قدرتمند و لوکس خبر داده بود و حالا این شرکت اطلاعات بیشتری منتشر کرده است. رضوانی موتورز تایید کرده است که این شاسی بلند در زمان معرفی خود در آینده‌ی نه چندان دور نام “تانک” را با خود یدک خواهد کشید.

شاسی بلند رضوانی با عنوان تانک

با توجه به اخبار، خودروی شاسی بلند رضوانی که تانک نام خواهد داشت با دو گزینه برای موتور آن در روزهای ابتدایی خود عرضه خواهد شد که اولین گزینه یک موتور استاندارد 3.6 لیتری 6 سیلندر وی شکل با 285 اسب بخار و گزینه‌ی دوم نیز موتوری 6.4 لیتری با 8 سیلندر وی شکل و توان تولید 500 اسب بخار خواهد بود. احتمال خیلی زیاد گزینه‌ی سومی نیز برای موتور این خودرو در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود موتوری بسیار قدرتمند باشد که در سال 2018 به مجموعه‌ی این خودرو خواهد پیوست همچنین سیستم چهارچرخ متحرک نیز بدون در نظر گرفتن نوع موتور در همه‌ی مدل‌های این خودرو وجود دارد.

شاسی بلند رضوانی با عنوان تانک

با توجه به طراحی نظامی این خودرو، “تانک” آپشن‌هایی مانند دوربین حرارتی دید در شب را با خود به همراه خواهد داشت؛ همچنین این شرکت از قبل عنوان کرده که این خودرو مجهز به شیشه‌های ضد گلوله بی 6 (B6)، پانل‌های بدنه و مخزن سوختی از جنس کولار (Kevlar) خواهد شد.

شاسی بلند رضوانی با عنوان تانک

به گفته شرکت، این شاسی بلند دارای سیستم تعلیق مناسب در سطح جهانی است اما جزییات بیشتری از آن ارائه نکرده است همچنین از امکانات و راحتی کابین آن نیز اطلاعاتی نداریم اما احتمال زیاد این خودرو 5 نفر سرنشین را در خود جای می‌دهد.

احتمال می‌دهیم قیمت باورنکردنی‌ای را برای این خودرو شاهد باشیم همچنین طبق گفته‌های شرکت رضوانی به‌زودی اطلاعات بیشتر و کامل‌تری منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کف بر شدم از طراحیش خدایی
شبیه جیب های بازی RED FACTION میمونه 😐

جیپ*

Mortazavi

دلمونو برد

ahmad

بی شباهت به تانک هم نیس خخخخ

Peiman

والا اینطوری ک عکسا نشون میدن دست کمی از تانک نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...