حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدید محافظ صفحه نمایش پیکسل‌ها تصاویر مفهومی گذشته را تایید می‌کند

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، گوگل

همان‌طور که به مراسم گوگل در 4 اکتبر نزدیک می‌شویم اطلاعات بیشتری از پیکسل‌های جدید منتشر می‌شود. این بار تصویری از محافظ صفحه نمایش هر دو گوشی منتشر شده که تصاویر مفهومی قدیمی این گوشی‌ها را تایید می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تا به امروز بزرگ ترین نگرانی ما برای پیکسل‌ها طراحی پیکسل 2 بود. با انتشار تصاویر جدید از محافظ صفحه نمایش شاهد حاشیه بسیار زیاد پیکسل 2 هستیم که توسط شرکت اچ تی سی طراحی می‌شود، طبق این تصویر حاشیه این گوشی به قدری زیاد است که محصولات سونی در مقابل آن کم حاشیه به حساب می‌آیند، ولی پیکسل 2 ایکس ال که توسط شرکت ال جی ساخته خواهد شد و دارای حاشیه کمی خواهد بود. نکته مهم در محافظ صفحه دو جای اسپیکر است که احتمال قرار گیری اسپیکر استریو را در این محصولات زیاد می‌کند.

به غیر از طراحی به احتمال زیاد هر دو گوشی با پردازنده اسنپدراگون 835 معرفی خواهند شد و صفحه نمایش آن‌ها از لایه محافظ گوریلا گلس 5 بهره می‌برد و همچنین در برابر آب مقاوم خواهند بود. از اندازه ی بزرگ فضای دوربین جلو به نظر می‌رسد نسل جدید پیکسل‌ها در هر دو دوربین خود دارای لرزشگیر اپتیکال هستند و برادر بزرگ تر با صفحه نمایش 6 اینچی QHD FullVision و برادر کوچکتر با صفحه نمایش کوچکتری با وضوح تمام اچ دی معرفی خواهند شد.

پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به ترتیب دارای باتری‌های 2700 و 3520 میلی آمپر در ساعت خواهند بود و هنوز شارژر بی‌سیم در آن‌ها تایید نشده است، هردو پیکسل نیز در دو نسخه 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و تا سال 2023 فضای ذخیره سازی ابری گوگل برای هر دو به صورت نامحدود در دسترس است.

به تازگی یک ویژگی جدید هم برای این محصولات شایعه شده است که آن قرارگیری قابلیتی مانند HTC Edge Sense است و می‌تواند دستیار شخصی گوگل را راه اندازی کند. انتظار می‌رود که هردو گوشی با آخرین نسخه اندروید و قیمت اولیه 649 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی پیکسل 2 و 740 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی پیکسل 2 ایکس ال عرضه شوند.

نظر شما درمورد پیکسل‌های جدید شرکت گوگل چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

«طبق این تصویر حاشیه این گوشی به قدری زیاد است که محصولات سونی در مقابل آن کم حاشیه به حساب می‌آیند»
????
امیدوارم گوگل سورپرایز خوبی برامون داشته باشه

ahmad

حاشیه رو باش خخخ

Peiman

از سونی هم بیشتره. خیلیییی زشته .نمی دونم گوگل چطوری اینو تایید کرده. خفن ترین دوربین سلفی و اسپیکر دنیا رو هم داشته باشه بازم همچین طراحی وحشتناکی قابل قبول نیست

ahmad

نمیدونم تو سرش چیه

علی شیخ زاده

این حاشیه از حاشیه خلیج فارس هم بیشتره. ?

Mortazavi

قطعاً پیکسل2 از اسپیکر استریو فوق‌العاده ای برخوردار که انقدر حاشیه داره.
جالب با توجه به حاشیه بیشتر پیکسل2 هر دو گوشی تقریباً یه اندازه اند

Mortazavi

جالب دوستانی که به حاشیه این گوشی گیر میدن برای آیفون8 سر میشکنند و جامه چاک میدن در حالی که آیفون8 تو حاشیه نه اسپیکر استریو داره نه سلفی خفن!!!
چقدر ما ایرانی ها جالبیم ?

Pouya

از نظر من همونم ایراده منتها چون گوشه های ایفون گرده راحت تر میشه باهاش کار کرد ولی گوشیای سونی چون گوشه هاشون تیزه کار کردن باهاش خیلی سخت تر از ایفونه

Mortazavi

جهان سوم یعنی جایی که جنابx زیر تمام پست های سونی cm حاشیه میگذارد ولی طرفدار آیفون8 است ??

علی شیخ زاده

????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور