حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بتای عمومی بازی Call Of Duty: WWII در دسترس کاربران PC قرار گرفت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سرگرمی و بازی

اگر تصمیم دارید که نسخه جدید سری بازی‌های Call Of Duty یعنی Call Of Duty: WWII را تهیه کنید، اما نگران آن هستید که شاید از خرید آن پشیمان شوید، برای شما یک خبر خوب داریم. چند هفته پیش بود که اعلام شد بتای بازی برای کامپیوتر‌های شخصی در تاریخ 29 سپتامبر در دسترس خواهد قرار گرفت و هم اکنون بتای این بازی به صورت رایگان برای عموم در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اول از همه، برای شرکت در بتای بازی، باید سخت افزار مورد نیاز خاص بازی که شامل ویندوز 7 64 بیتی یا جدیدتر، پردازنده Intel Core i3-3225 یا قوی تر، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم، 25 گیگابایت فضای هارد دیسک، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 660 و یا AMD Radeon HD 7850 با 2 گیگابایت VRAM یا قوی تر، می باشد را دارا باشید. Activision ادعا می‌کند که این تست به معنای تست سرور‌ها است تا زمانی که بازی منتشر شد، همه چیز به طور روان و بدون مشکلات مربوط به سرور صورت گیرد.

همچنین ویژگی‌های خاصی از بازی وجود خواهد داشت که منحصرا برای PC گیمرها خواهد بود که ما در مورد ویژگی‌های گیم پلی صحبت نمی کنیم، بلکه برخی از بهبود‌های بازی شامل پشتیبانی از 4K، اجرای بازی با 250fps، تغییر اندازه FOV، پشتیبانی کامل از کیبورد و ماوس و قابلیت شخصی سازی دکمه ها، پشتیبانی از دسته‌های بازی، پشتیبانی از G-Sync، پشتیبانی از مانیتور های ultra-wide و تنظیمات پیشرفته ویدئویی می‌شود.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII در 3 نوامبر اعلام شده است. این به این معنی است که گیمرها حدود یک ماه برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا قصد خرید این بازی را دارند و یا نه، فرصت خواهند داشت.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خدارو شکر لپ تاپ من ساپورتش می کنه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98