حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ورزشی GoPro Hero6 با قابلیت ضبط ویدیو 4K با نرخ 60 فریم معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، دوربین‌های دیجیتال

همان طور که انتظار می‌رفت شرکت GoPro دوربین ورزشی Hero6 Black امروز معرفی کرد که به دلیل استفاده از پردازنده سفارشی Dubbed GP1 توانایی ضبط ویدیو با نرخ فریم بالاتر را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این مدل جدید توانایی ضبط ویدیو صحنه آهسته با وضوح تمام اچ دی و نرخ 240 فریم را است، لرزشگیر الکترونیکی هم بهبود یافته و تا وضوح 4کی / 30 فریم و تمام اچ دی / 120 فریم در دسترس است و البته این دوربین توانایی ضبط ویدیو صحنه آهسته با وضوح 2.7کی و نرخ 120 فریم را نیز دارا است.

این شرکت وعده داده که تراشه GP1 از دامنه دینامیکی بالاتری بهره می‌برد و همچنین در نور کم عملکرد بهتری داشته باشد. از لحاظ عمر باتری این دوربین با Hero5 Black تفاوتی ندارد و فقط در وضوح 4کی 60 فریم کمی عمر کمتری خواهد داشت. علاوه بر نرخ فریم Hero6 Black دارای وای فای سریع تری است و روی باند 5 گیگاهرتز کار می‌کند تا سرعت انتقال را افزایش دهد.

باقی چیزها نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است. برای عکس هم فایل‌های JPG و RAW با وضوح 12 مگاپیکسل دریافت می‌کنید و در حالت Wide Dynamic Range هم تصاویر پویا در دسترس هستند. دوربین هم بدون قاب تا عمق 10 متر مقاوم خواهد بود و همچنین در آن یک مکان یاب (GPS) و نمایشگر 2 اینچی قرار گرفته است.

دوربین ورزشی GoPro Hero6 Black در حال حاضر با قیمت 500 دلار، 570 یورو و 500 پوند در دسترس است و مدل قدیمی هم قیمت آن به 400 دلار، 470 یورو و 400 پوند کاهش یافته است.

نظر شما درمورد دوربین‌های ورزشی چیست؟ دیدگاه خود را با ما با اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ای کاش یه نمونه از ویدیو ک توسط این دوربین گرفته‌ شده رو میزاشتین ولی در کل خوب به نظر میرسه

ahmad

تو یوتیوب هست خیلی کیفیت خوبی داره

Mortazavi

ویدئو 240 فریم FHD واقعاً عالیه ولی رزولوشن عکسش کم بنظر میرسه آخه مگه اسمارتفونه که 12 مگاپیکسلی باشه?

Mortazavi

البته اینم بگم 500 دلار خیلی گرون و تو این رنج دوربین های اسپرت بهتری هم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور