حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: احتمال معرفی گوشی الترا پیکسل (Ultra Pixel) در مراسم گوگل

امسال هم قرار است شرکت گوگل نسخه جدید از پیکسل‌های خود با نام‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL معرفی کند ولی به نظر می‌رسد نسخه دیگری در کنار این دو گوشی معرفی شود که نام آن Ultra Pixel خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل پیکسل 2 و برادر بزرگترش احتمالا با طراحی ای مانند سال قبل ولی با سخت افزار به‌روز شده معرفی شوند ولی احتمال دارد نسخه XL طراحی متفاوتی داشته باشد زیرا که از سال گذشته تا به حال طراحی گوشی‌ها به سمت کم حاشیه سوق پیدا کرده است.

و اما شایعاتی درمورد تلفن سوم منتشر شده که با کد Muskie معرفی شده است. امروز ویدیو جالبی در یوتیوب منتشر شده که اشاره به اطلاعاتی از طرف یک فرد ناشناس دارد که جزئیاتی از گوشی سوم این شرکت در اختیار ما قرار داده است.

این اطلاعات شامل چند عکس و ویدیو از گوشی الترا پیکس می‌باشد، در تصاویر به گوشی‌ دارای نسبت صفحه نمایش بلند و حاشیه کمی است و همچنین به دوربین دوگانه در پست و نوع جدیدی از حسگر اثر انگشت اشاره شده است که احتمالا در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

[aparat id=”sxj6q”]

در یک قسمت دیگر شاهد نوشته عجیب ( آینده اندروید) هستیم که به عنوان جایگزینی برای کلیدهای زیر صفحه نمایش در نظر گرفته شده است. به نظر معرفی سه گوشی عالی خواهد بود ولی هدف از انتشار این ویدیو علاقه‌مند سازی مردم به محصولات جدید گوگل است. ولی یک مشکل وجود دارد!

گوشی‌های شرکت اچ تی سی از فناوری Ultra Pixel بهره می‌برند که ممکن است این گوشی همان گوگل پیکسل 2 باشد که از این فناوری شرکت اچ تی سی بهره برده است. در هر صورت در هفته آینده شاهد معرفی رسمی این گوشی توسط گوگل هستیم.

نظر شما درمورد محصولات جدید شرکت گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

تو ویدیو یجا حسگر تو صغحه نمایش بود،بغل گوشی هم که حساس به فشاره،عجب گوشیه این،این اچ تی سی هی کارا شاخ انجام میده ولی تو بخش فروش هی لنگ میزنه

Mortazavi

بعید میدونم نسخه سومی در کار باشه ولی قطعاً پیکسل2 با دوربین و اسپیکر استریو فوق‌العاده غافلگیرمون می کنه و امیدوارم صفحه نمایش از U11 بهتر باشه و از پنل oled توش استفاده بشه.

Peiman

خیلی خفن به نظر میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور