حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon M با طراحی کشویی در اواسط ماه اکتبر معرفی خواهد شد

گوشی Kyocea Echo که در سال 2011 معرفی شده بود را به یاد دارید؟ ظاهرا شرکت ZTE قصد دارد تا گوشی هوشمندی با طراحی الهام گرفته از Echo بسازد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

17 اکتبر یک روز شلوغ برای شرکت ZTE خواهد بود، در این روز قرار از دستگاه‌های جدید از سری Nubia و Axon رونمایی کند و احتمال دارد که گوشی Axon M بسیار جالب باشد زیرا که از دو نمایشگر بزرگ در این گوشی استفاده خواهد شد.

برخلاف گلکسی X شرکت سامسونگ که قرار است از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر در آن استفاده شود، شرکت ZTE قرار است از 2 نمایشگر با وضوح تمام اچ دی در این گوشی استفاده کند و امیدوار هستیم که حاشیه اطراف نمایشگر هم کم باشد.

تلفن هوشمند Axon Multy دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح 2160 در 1920 خواهد بود ولی این گوشی در زمان بسته بودن صفحه نمایش دوم کمی کوچک تر از فبلت 6.4 اینچی شیائومی Mi MIX است. همچنین وقتی صفحه نمایش دوم باز نشده باشد در پشت گوشی قرار می‌گیرد، یعنی مانند گوشی Meizu Pro 7 دارای 2 صفحه نمایش در پشت و جلو می‌شوید البته صفحه نمایش Multy دارای اندازه و کیفیت بسیار بیشتری خواهد بود.

به احتمال زیاد این گوشی فقط در انحصار اپراتورهای آمریکایی باشد و با قیمت 650 دلار عرضه شود. پردازنده استفاده شده در این گوشی هم اسنپدراگون 820 یا 821 خواهد بود و 4گیگابایت حافظه رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی قرار خواهد گرفت. نیروی مورد نیاز صفحه نمایش هم از طریق باتری 3120 میلی آمپر در ساعتی این گوشی تامین خواهد شد که به نظر کم می‌آید.

نظر شما درمورد تلفن‌های کشویی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

اگر صفحه نمایش ها بدون حاشیه باشه و قشنگ با هم مچ بشه خوبه وگرنه خیلی کاربردی نیست و صفحه تاشو سامسونگ خیلی خیلی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور