حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیگابایت کارت گرافیک اکسترنال AORUS GTX 1080 را معرفی و عرضه می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، کارت گرافیک، لپ‌تاپ

اخیرا شرکت گیگابایت به معرفی و عرضه یکی از محصولات جدید خود، موسوم به کارت گرافیک اکسترنال AORUS GTX 1080 Gaming BOX جامه عمل پوشانده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت گیگابایت از قدیم الایام برندی آشنا و مطرح در زمینه تولید کارت گرافیک و مادربرد بوده و هست؛ این برند به تازگی یک کارت گرافیک اکسترنال در مدل AORUS GTX 1080 Gaming BOX را به سبد محصولات خود افزوده است. این دسته از کارت گرافیک‌ها جهت افزودن یک کارت گرافیک و توان بخشی به لپ‌تاپ‌ها بکار می‌روند؛ این کارت گرافیک اکسترنال از یک درگاه اتصال Tunderbolt نسخه سوم جهت اتصال این باکس به لپ‌تاپ برخوردار است.

شرکت گیگابایت مدتی پیش یک نسخه از این کارت گرافیک اکسترنال را با پردازشگر گرافیکی GTX 1070 معرفی کرده بود، حال نسخه قدرتمندتر این باکس از سوی این شرکت گیگابایت معرفی شده است. این کارت گرافیک اکسترنال دارای کلاک هسته 1607MHz (مگاهرتز) بصورت پایه و در حالت بوست دارای کلاک هسته 1733 مگاهرتز و فرکانس موثر حافظه 10010 مگاهرتز می‌باشد. ابعاد این باکس گیمینگ در عرض 96، طول 212 و ارتفاع 162 بر حسب میلی متر تعریف می‌شود. این کارت توان مورد نیاز خود را از یک منبع تغذیه 450 وات با گواهینامه 80PLUS GOLD تامین می‌کند؛ همچنین این باکس از چندین دیود نورانی (LED) برخوردار است که وظیفه نورپردازی را بصورت RGB همراه با سیستم هماهنگ سازی نورپرداری RGB Fusion را دارا است. این باکس بزودی عرضه شده و قابل تهیه خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist