حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کورسیر از رنگ سفید حافظه‌های رم Vengeance RGB پرده برداشت؛ مناسب همه سلیقه‌ها

کمپانی کورسیر نسخه‌ای از حافظه‌های رم Vengeance RGB خود را در رنگ سفید رونمایی کرد تا با قرارگیری نورپردازی‌های خارق‌العاده در این رنگ، بیش از پیش در کیس شما بدرخشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این رم‌ها که در سرعت‌ و توانایی‌های متفاوتی به بازار عرضه خواهند شد، با تمامی سیستم‌ها متناسب بوده و با مادربردهای DDR4 پلتفرم کمپانی AMD نیز سازگار هستند. همچنین نسخه سفید رنگ Vengeance RGB هم از میراث دیگر محصولات این شرکت بهره برده است تا عملکرد ویژه‌اش را برای کاربران تضمین کند.

برای اتصال این محصول به رایانه شخصی خود، اسلات استاندارد DDR4 DIMM کافی بوده و نیازی به اتصالات اضافی جهت نورپردازی RGB وجود ندارد. همچنین این حافظه رم از سیستم نورپردازی شرکت‌هایی نظیر ایسوس، MSI و گیگابایت به صورت کامل پشتیبانی به عمل آورده و شما را قادر می‌سازد تا با طیف وسیعی از الگوها و رنگ‌ها، آن را با دیگر قطعات سیستم‌تان هماهنگ کرده و از زیبایی بصری آن لذت ببرید.

حافظه رم Vengeance RGB در حال حاضر از طریق فروشندگان مجاز و فروشگاه رسمی این شرکت قابل خریداری می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی کیت‌های این محصول از گارانتی مادام‌العمر شرکت کورسیر بهره برده‌‌ تا خیال شما را از این بابت راحت نگه دارند.

شما رم‌های جدید کمپانی محبوب کورسیر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

واقعا مناسب همه سلیقه هاست من خودم خیلی خوشم اومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا