حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت 10 پلاس و یک مدل دیگر آن تاییدیه FCC را دریافت کردند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی یکی از شرکت‌های موفق چینی است که طی چند سال اخیر، رشد زیادی را در زمینه ساخت موبایل و فروش کسب کرده است. این گوشی در اولین سال‌های حضور خود اقدام به ساخت گوشی‌هایی بی‌کیفیت و ارزان قیمت می‌کرد اما امروزه به یکی از بهترین برند‌ها در زمینه ساخت موبایل‌های هوشمند با کیفیت تبدیل شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر این چند وقته اخبار‌های هواوی را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که این شرکت قصد رونمایی از نسخه جدید سری میت خود را با نام میت 10 دارد. اما امسال تنها یک گوشی معرفی نخواهد شد. بنابر اطلاعات اخیر، هواوی امسال از 4 تلفن همراه با نام‌های، میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت و میت 10 پورش دیزاین رونمایی خواهد کرد. البته باید این نکته را بگوییم که هواوی میت 10 لایت هفته پیش به صورت رسمی رونمایی شد. [ لینک خبر ]

امروز دستگاهی جدید از سری میت با نام میت 10 پلاس به همراه یک مدل دیگر تاییدیه FCC را دریافت کرده‌اند. از آنجایی که تا به الان هیچ گزارشی مبنی بر حضور نسخه پلاس وجود نداشت ممکن است شایعات جدیدی درباره حضور نسخه 5 شروع شود.

طبق انتشار تصاویر تازه،  این دو گوشی با آداپتور‌های شارژی با قدرت 4.5 ولت در 5 آمپر یا 5 ولت در 4.5 آمپر رونمایی خواهند شد. هر دو شارژر قدرتی 22.5 وات دارند. این به این معنی است که هر دو تلفن همراه ما همانند میت 9 و پی 10 از فناوری سوپر شارژ برخوردار خواهند بود.

البته باید بگوییم که شماره مدل هر دو دستگاه منتشر شده است که به این ترتیب یکی از دستگاه‌ها شماره مدل ALP-Al00 و دیگری ALP-TL00 است. هر دو مدل گفته شده در TENAA رویت نشده‌اند و به احتمال زیاد تا روز 16 اکتبر، این دو مدل نیز در TENAA مشاهده شوند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
look87

هوایی یه دفعه اسم شرکتشو عوض کنه بزاره میت 10
چه وضعشه دیگه.ده جور مدل از یه گوشی با یه اسم که بیرون نمیدن

Peiman

کلا هواوی همینه داداش دوست داره بده بیرون

Mortazavi

یه حسی بهم میگه امسال میت 10 میترکونه.
البته شخصاً علاقه ای به برند هواوی ندارم ولی منکر خوبی های سری پی و میت هم نیستم

Mortazavi

هواوی واقعاً هر سال در حال پیشرفت هست و گوشی های پرچمدار ش از لحاظ همخونی سخت افزار و نرم افزار عالین و بعد از همکاری با لایکا دوربینش هم فوق‌العاده شد و اگه اشتباه نکنم تو میت 10 از صفحه اولد استفاده کرده که از این گوشی یه غول بزرگ میسازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji