حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هانر 7 ایکس (Honor 7X) در تاریخ 11 اکتبر معرفی خواهد شد

کمپانی تولیدکننده‌ی هانر (هوآوی) در حال برنامه برای معرفی یک گوشی جدید به نام هانر 7 ایکس (Honor 7X) می‌باشد که گویا براساس یک تصویر تیزری که در Weibo به اشتراک گذاشته بود، قرار است این کمپانی چینی هانر 7 ایکس را در تاریخ 11 اکتبر، برای اولین بار در کشور چین معرفی نماید. انتشار این تیزر نشان دهنده‌ی تاییدیه‌ای از سوی کمپانی مبنی بر معرفی چنین گوشی هوشمندی با این نام می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر نگاهی به تصویر منتشر شده به عنوان تیزر بیندازید، خواهید دید که در وسط این تصویر به بزرگی نام این گوشی نوشته شده است و زمان معرفی آن نیز در متنی که زیر تصویر قرار داده شده بود، اعلام شده است. علاوه بر این‌ها، این شرکت یک برچسبی را با عنوان “آیا می‌خواهید یک گام از مردم عادی بالاتر باشید؟ خیلی بالاتر؟ دنیای خود را گسترده‌تر کنید” در زیر این تصویر به اشتراک گذاشته بود. این متن ممکن است کمی عجیب و غریب به نظر برسد ولی قصد دارد به طرفداران خود با این برچسب نشان دهد که گوشی‌های این کمپانی دنیایی فراتر از تکنولوژی را می‌توانند برای آن‌ها رقم بزنند.

در حال حاضر اسکریپت فوق نشان می‌دهد که این گوشی دارای نسبت صفحه نمایش 18:9 ، همانند سری‌های قبلی این خانواده، خواهد بود. این نسبت از صفحه نمایش در سال 2017 محبوبیت بسیاری را در میان کاربران یافت و بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار و میان‌رده نیز از این صفحه نمایش استفاده کردند.

هانر 7 ایکس جانشین مستقیم هانر 6 ایکس، که در سال گذشته معرفی شد، می‌باشد و برخی از اطلاعات این گوشی، مانند تاییدیه‌هایی که در چین دریافت کرده است (گواهینامه‌ی 3C) نیز منتشر شده است. براساس شایعات منتشر شده، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت (Full HD+ (1080 * 2160 خواهد بود و همچنین به نظر می‌رسد که قطر این گوشی بسیار کم بوده و در دسته‌ی گوشی‌های نازک قرار خواهد گرفت.

هانر 7 ایکس

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin 670 کمپانی هوآوی که 64 بیتی نیز می باشد احتمالا همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی این گوشی را تحت پشتیبانی قرار خواهند داد و دوربین دوگانه‌ی هانر 7 ایکس نیز در این میان با سنسور 12 مگاپیکسلی تصاویر فوق العاده‌ای را برای گوشی ثبت خواهد کرد.

سیستم عامل هانر 7 ایکس اندروید نوقا 7.1 خواهد بود که با رابط اختصاصی خود کمپانی هوآوی یعنی Emotion UI 5.1 شروع به کار خواهد کرد. مطمئنا این گوشی هوشمند نیز در پنل پشتی خود همانند گوشی‌های اخیر این کمپانی دارای یک سنسور اثر انگشت خواهد بود و بدیهی است که در قسمت پایینی این گوشی یک پورت Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که هانر 7 ایکس در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی عرضه شود و براساس شایعات نیز قیمت نسخه‌ی 32 گیگابایتی آن حدود 1499 یوآن (226 دلار) در نظر گرفته شده است، در حالی که قیمت نسخه‌ی 64 گیگابایتی را چیزی حدود 1799 یوآن (271 دلار) در شایعات اعلام کرده‌اند.

 

به نظر شما رقبای این گوشی در بازار داغ گوشی‌های هوشمند سری جدید، چه گوشی‌هایی خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من هنوز نفهمیدم هانر ؟ انر؟ هونور؟ کدومشه بالاخره

علی شیخ زاده

آنر درسته!

Mortazavi

آیا واقعاً اینهمه گوشی میانرده برای هواوی لازمه؟
آنر6ایکس بنظرم بهترین گوشی با قیمت 800 تومن تو ایران هست و جزء سه گوشی بود که همیشه تو بازه میانرده به دوستان پیشنهاد می کردم و امیدوارم 7ایکس جانشین لایقی براش باشه.

علی شیخ زاده

هانر. ???????????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h