حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل توقف برنامه تنظیمات در اندروید اوریو!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android

در حالی که مدتی از شروع عرضه آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای برخی از گوشی‌های اندرویدی می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که هنوز یک سری مشکلات وجود دارد. طبق توییتی که توسط Artem Russakovskii از وبسایت Android Police منتشر شده است، به نظر می‌رسد که تنظیمات گوشی این کاربر پس از آپدیت به نسخه 8.0 اندروید، کرش می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با این حال تنها به نظر می‌رسد که این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که در هنگام مشاهده مقدار مصرف Wi-Fi یا Mobile Data هستید و در سایر بخش‌ها، مشکلی وجود ندارد. به نظر می‌رسد که Russakovskii تنها کسی نیست که با این مشکل مواجه شده است و کاربران زیادی ادعا می‌کنند که این مشکل را نیز تجربه می‌کنند.

آنچه جالب توجه است این است که به نظر می‌رسد که براساس گفته‌های Issue Tracker، این مشکل در اوایل ماه مارس توسط فردی در Xiaomi کشف شده بود و ظاهرا یک اصلاحیه به بخش اصلی AOSP ارسال شد، اما به نظر نمی‌رسید که مشکلی در عرضه اندوید Oreo برای Pixel XL ایجاد کند که با این حال مشخص شده است که گوشی این مشکل را دارد.

از آنجایی که همه‌ی کاربران اندروید به این مشکل برخورد نکرده اند، پس حدس می زنیم که این چیز خوبی است چراکه این باگ خیلی بزرگی نیست اما با این حال امیدورایم که گوگل هرچه سریع تر این مشکل را رفع کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

متأسفم اندروید تو هر نسخه جدید داره بدتر و پرباگ تر میشه و هرچی به امکاناتش اضافه میکنند روونیش کمتر میشه.
خدا کنه به زودی یه سیستم عامل روون و عالی مثل ios یا ویندوز موبایل طراحی بشه و جای اندروید رو بگیره. فکر کنید این پردازنده های 8 هسته‌ای قوی روی یک سیستم عامل روون مثل ویندوز البته با طراحی جدید چی میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98