حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و زمان عرضه Ataribox فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شایعات، کنسول بازی

چند ماه پیش شرکت آتاری تایید کرد که در حال کار بر روی کنسول جدیدی است. همچنان جزییاتی وجود دارند که این شرکت باید تایید کند، قیمت و زمان عرضه کنسول مورد بحث فاش شده است و به ما ایده‌ای کلی از قیمت آن در زمان عرضه می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گزارش‌های حاکی از وجود پردازنده  ساخت شرکت AMD در این کنسول هستند، سازنده Ataribox تایید کرده است که این شرکت کمپینی با کمک‌های مالی مردم تشکیل می‌دهد و کنسول مورد بحث در بهار سال آینده عرضه می‌شود.

این کنسول با تعدادی از عنوان‌های کلاسیک آتاری عرضه می‌شود و هدف کمپانی از عرضه این کنسول زنده کردن خاطرات طرفداران است اما این کنسول قادر به اجرای بازی‌های امروزی مانند ماینکرفت نیز است.

Ataribox از پردازنده شخصی سازی شده AMD و گرافیک Radeon بهره می‌برد و سیستم عامل آن لینوکس و دارای رابط کاربری بهینه سازی شده برای تلویزیون  است. این دستگاه قادر به اجرای بازی‌های راینه‌های شخصی، استریم بازی‌ها، اجرای نرم‌افزارها، وبگردی، پخش موزیک و دیگر کارها است. در نظر داشته باشید که این کنسول تنها مواردی را قادر به اجرا است که یک رایانه شخصی میانرده می‌تواند اجرا کند و خبری از عناوین بزرگ AAA نخواهد بود.

آتاری از نظرات کاربران برای مواردی مانند رنگ‌ها، محتوا، نسخه‌های خاص، طراحی و دیگر موارد استفاده خواهد کرد. طراحی این کنسول بسیار به کنسول کلاسیک آتاری 2600 شباهت دارد.

Ataribox در سال آینده عرضه شده و انتظار می‌رود که 250 الی 300 دلار قیمت داشته باشد.

نظر شما در رابطه با این کنسول چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

بازیاشو میخواد چیکا کنه ؟. خیلی سخته با پلی استیشن و اکس باکس .حتی نینتندو سویچ رقابت کنه .
مگه اینکه بازی های خیلی خفنی داشته باشه

Mortazavi

یعنی بازی های فیفا یا نید فور اسپید و از این دست بازی های پرطرفدار رو ساپورت نمی کنه؟
بعد 300 دلارم پولشه؟!!!
خوب ps3 که بهتره ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید