حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو جدید در ماه دسامبر از راه می‌رسد

در ماه می مایکروسافت از سرفیس پرو پرده برداری کرد اما تفاوت این محصول با سرفیس پرو 4 به مقداری زیاد نبود تا مایکروسافت آن را سرفیس پرو 5 بنامد و برخی آن را سرفیس پرو LTE خواندند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدل‌های عرضه شده از سرفیس پرو که دارای پردازنده Core i5 بودند دارای یک مودم داخلی LTE نیز بودند که برای اولین بار در تاریخ سرفیس پرو شاهد آن بودیم. نسخه‌های دارای اتصالات LTE به 8 و یا 4 گیگابایت رم و 128 و یا 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD  و گرافیک Intel HD 620 محدود هستند. برای مقایسه، بهترین نسخه سرفیس پرو جدید از پردازنده Core i7 و 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

بگذارید بار دیگر تکرار کنیم که هیچکدام از سرفیس‌های گذشته دارای مودم LTE به صورت داخلی نبودند و تنها نسخه‌هایی که از پردازنده ARM استفاده می‌کردند این ویژگی را داشتند.

کمی پس از 4 ماه از معرفی سرفیس پرو جدید صحبت‌هایی از مدلی جدیدتر به زبان آمدند. یکی از کارکنان سابق مایکروسافت گفته است که سرفیس پرو جدید در ماه دسامبر عرضه می‌شود. البته در نظر داشته باشید که این صحبت‌ها از سوی مایکروسافت نیستند.

اطلاعات بیشتری درباره سرفیس پرو با ویژگی LTE در ماه آینده در رویداد Decoded در لندن فاش می‌شود، این کنفرانس داری صحبت‌هایی از رییس بخش سرفیس خواهد بود.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ایندفه باید تغییرات بیشتری نسبت به نسل قبل داشته باشه

ahmad

اصلا ارزش خرید نداره با اون قیمت من میرم زن بوک میخرم در حد تیم‌ ملی

Peiman

موافقم

Mortazavi

یه زمانی اخبار زیادی در مورد سورفیس فون بود ولی دیگه هیچ خبری ازش نیست.
ای کاش مایکروسافت سورفیس فون رو با همچین سخت افزاری و دوربین پیور ویوو و لنز کارلزایس معرفی کنه تا واسه همیشه از اندروید راحت شم.
کسی میدونه سرنوشت سورفیس فون چی شد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید