حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی جدید هواوی میت 10 (Mate 10) با طراحی دیگر منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

تقریبا تمام ما از طراحی دو فبلت جدید شرکت هواوی مطمئن شده بودیم ولی این بار تصاویر واقعی جدیدی از هواوی میت 10 (Mate 10) منتشر شد که حاکی از طراحی دیگری است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات زیادی درمورد نسخه استاندارد هواوی میت 10 منتشر شده است که احتمال آن را می‌دهد این عکس متعلق به مدل دیگری باشد. این گوشی نسخه Lite یا Pro هم نیست و می‌توان آن را به عنوان مدل پلاس نام برد. نکته اصلی این عکس نوشته ی کنار دوربین است، نوشته ASPH یک لنز ساخت لایکا است که دوربین لایکا را تایید می‌کند. اما قسمت دیگری که ما را در ابهام قرار داده گشودگی دیافراگم F/2.2 است زیرا که در اطلاعات قبلی از F/1.8 یاد شده بود.

تصاویر قبلی ظاهر این گوشی را بسیار شبیه به نسخه Pro نشان داده‌اند ولی نسخه Pro لایق داشتن دیافراگم پایین تری است. اما نسخه Lite هم در حال حاضر معرفی شده است، در حقیقت نسخه Lite همان Maimang 6 در چین است.

طراحی دوربین بسیار جالب است، به نظر می‌رسد فلش دوگانه در سمت راست و فوکوس خودکار لیزری در سمته چپ قرار گرفته است. طراحی پشت گوشی ما را کمی به یاد ال جی V30 می‌اندازد.

به هر حال خوشحال هستیم که حسگر اثرانگشت در فاصله دوری نسبت به دوربین قرار گرفته است و همچنین درگاه USB Type-C و جک هدفون نیز در زیر گوشی قرار گرفته است.

به نظر شما این تصاویر به چه گوشی‌ای از شرکت هواوی تعلق دارد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

پشتش شبیه v30عه ولی پشت v30 خیلی بهتره

siavash-t

اگه این باشه زشته (نظر شخصی)!

siavash-t

نظر شخصی هم منفی دادن داره؟

Peiman

یه لحظه فک کردم نسخه مشکیv30 .
ولی جدا از اینها رنگ مشکیش خیلی خوشگله

ahmad

خیلی سعی کرده شبیه وی ۳۰ بشه

Mortazavi

یه نکته منفی نزدیکی بیش از حد فلش دوگانه به لنز دوربین هست که باعث کارایی پایین تر فلش میشه که البته جز سونی بیشتر کمپانی ها خیلی بهش اهمیت نمیدن

علی شیخ زاده

مگه میت 10 چند مدل داره؟?
عجب خانواده پر جمعیتی

SAMSUNG_KING

خدا کنه زودتر پنل جلو همه گوشی ها بشه ۱۰۰ درصد صفحه نمایش با وضوح 4k , سنسور اثر انگشت بره زیر صفحه نمایش , فیس آیدی و سنسور عنبیه به همه گوشی ها بیاد , رم گوشی ها ۱۵ بشه , باطری همه پرچمدار ها ۲۰ هزار میلی آمپر بشه , دوربین همه گوشی ها بشه دوگانه ۵۰ مگاپیکسی تا کمپانی های گوشی ساز یه خورده به فکر زیبایی پشت گوشی هم باشن
لامصب انگار شرکت های گوشی ساز رقابت تنگاتنگی دارن برای کسب عنوان {سازنده زشت ترین پنل پشت گوشی}

Sadeghh

احساس میکنم پشت و فریم این گوشی یه تیکه شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور