حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شنیده شدن صدای مزاحم در زمان برقراری تماس با آیفون 8 پلاس!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار

خریداران آیفون 8 پلاس ادعا می‌کنند، زمانی که با آن‌ها تماس گرفته می‌شود و یا خودشان تماس می‌گیرند، در زمان مکالمه، صدای مزاحمی گوش آن‌ها را آزار می‌دهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این مورد را بررسی کنیم.

در روز جمعه، یکی از اعضای انجمن MacRumors بحثی را در مورد شنیده شدن صدایی مزاحم در زمان مکالمه با گوشی آیفون 8 پلاس خود مطرح کرد. از آن به بعد تعدادی از کاربران آیفون 8 پلاس در ایالات متحده، استرالیا و اروپا در این مورد ابراز نظر کردند و گفتند که آن‌ها نیز با این مشکل مواجه هستند.

این نویز و سروصداها را می‌توانید از اسپیکر آیفون 8 پلاس، تنها در زمانی که با شما تماس گرفته می‌شود و یا خودتان با کسی تماس می‌گیرید، بشنوید. اما زمانی که از هدفون برای برقراری تماس استفاده می‌کنید این اتفاق صورت نمی‌گیرد و چنین صداهایی شنیده نمی‌شود و این موضوع نشان دهنده‌ی این است که احتمالا یک سخت‌افزار مربوط به گوشی یا بلندگو ایراد دارد.

اگر این مشکل سخت‌افزاری باشد، باید هر موقع که از اسپیکر این گوشی استفاده می‌کنید همین صدای مزاحم شنیده شود. پس از بررسی متوجه شدیم که این مشکل به اپراتورهای شبکه نیز ارتباطی ندارد، زیرا در زمان استفاده از Face Time نیز این صداها شنیده می‌شد. از یک طرف می‌توان گفت که شاید این موضوع یک مشکل نرم‌افزاری باشد!.

این صدای مزاحم حتی در زمانی که گوشی متصل به وای فای، شبکه‌ی 4G VoLTE و امکان حذف صدای مزاحم گوشی روشن بود نیز شنیده می‌شد. تیم پشتیبانی اپل از این موضوع آگاه شدند و از کاربران خواستند تا برای رفع این مسئله گوشی‌های خود را یک‌بار به تنظیمات کارخانه برگردانده و از سیستم پشتیبان‌گیری آیکلود استفاده کنند تا تنظیمات گوشی خود را ذخیره نمایند. با این حال برخی از کاربران هنوز هم پس از بازگردانی به حالت کارخانه نیز مشکل دارند.

برخی از کاربران پس از مشاهده‌ی این مشکل، آیفون 8 پلاس خود را تعویض کردند ولی در گوشی تعویضی نیز همین مشکل را دوباره مشاهده نمودند!. شرکت کوپرتینو از این موضوع آگاه بوده و گزارش نموده که در زمینه‌ی اصلاح این مسئله در حال فعالیت می‌باشد. اگر این مسئله نرم‌افزاری باشد، احتمالا مشکل با یک بروزرسانی در آینده برطرف خواهد شد.

 

به نظر شما دلیل این صدای مزاحم چه چیزی می‌تواند باشد؟ نرم‌افزاریست یا سخت‌افزاری؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نههههه. میخواستم این گوشی رو بخرما. اون از اسپید تست که گند زدی اینم از این

ahmad

قطعا با یه بروزرسانی حل خواهد شد قبلا هم مورد داشتیم مثل این

mega08

میگه احتمالا سخت افزاریه . میگی با ی بروز رسانی حل میشه.

بازم خریدارای آیفون برن خداشون شکر کنن. نگفته به ما چه میخواستین نخرید . بخواین درس بشه باید پول بدین.

این کمپانی که زورش اومده ی آداپتور شارژ سریع بزاره برای گوشیاش . این چیزا بعید نیست ازش. فقط دنبال ی روزنه ایه ک ی پولی دراره ازش.

ahmad

عزیزم امروز یه خیر اومد و نشون میده اپل قرلره یه بروز رسانی بده و مشکلو حل کنه چرا الکی جو میگیره شمارو؟دنبال یه بهونه ای که از یه شرکتی که خوشت نمیاد ایراد بگیری؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h