حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین هواوی سری میت 10 (Mate 10) دارای گشودگی دیافراگم F/1.6 خواهد بود

در روز‌های گذشته تعدادی موارد تبلیغاتی از گوشی هواوی Mate 10 و Mate 10 Pro به صورت آنلاین منتشر شد که مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های این گوشی‌ها را در دسترس قرار داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تبلیغات توسط یک وبلاگ فناوری فرانسوی منتشر شد که گفته این گوشی قوی‌ترین تلفن هوشمند ساخت هواوی تا به حال خواهد بود. هواوی هم در گذشته دوربین دوگانه لایکا را در میت 10 پرو تایید کرده است که شامل دو سنسور به صورت عمودی در پشت گوشی می‌باشد. در سمت چپ سنسورهای دوربین، فلش دوگانه قرار گرفته است و حسگر اثرانگشت نیر در پشت گوشی قرار گرفته زیرا که به دلیل حاشیه بسیار کم گوشی دارای کلیدهای فیزیکی نخواهد بود.

همان طور که شایعات قبلی گفته‌اند میت 10 دارای یک کلید در قسمت جلو است و تصاویر جدید هم همین کلید را نشاد داده‌اند. با وجود این کلید طراحی بدون حاشیه برای این گوشی وجود نخواهد داشت ولی حاشیه اطراف صفحه نمایش بسیار کم به نظر می‌رسد. در عوض برخلاف گزارش‌ها هردو مدل دارای صفحه نمایش با ابعاد 18:9 خواهد بود ولی تنها یکی از آن‌ها فرمت 2:1 را پشتیبانی خواهد کرد.

میت 10 به نظر دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی سوپرامولد با وضوح QHD خواهد بود و نسخه پرو انتظار می‌رود دارای صفحه نمایش 6 اینچی از نوع سوپرامولد با وضوح +QHD باشد. احتمالا هردو آن‌ها در برابر آب و گرد و خاک مقاوم هستند و حداقل در سه رنگ سیاه و سفید، آبی و چیزی شبیه به رز گلد عرضه خواهند شد.

موارد جدید تبلیغاتی نشان داده‌اند که هردو گوشی سری میت 10 دارای سنسور اولی با گشودگی دیافراگم F/1.6 خواهند بود که البته در گوشی LG V30 نیز استفاده شده بود ولی در حقیقت F/1.69 است و از لنز های SUMMLUX-H در این گوشی‌ها استفاده خواهد شد. برنامه دوربین پیش فرض به نظر می‌رسد دارای تشخیص 14 سناریو عکاسی در یک زمان است که توسط حسگرهایش تشخیص داده می‌شود. برنامه هوش مصنوعی هواوی در اینجا به پایان نمی‌رسد زیرا هر دو گوشی با پردازنده کایرین 970 عرضه خواهند شد که از یک واحد مخصوص هوش مصنوعی برخوردار است. یکی دیگر از قابلیت‌های این چیپ توانایی تشخیص کاراکترهای نوری برای ترجمه عکس‌ها شبیه به کارکرد مترجم گوگل است و بدون نیاز به اینترنت کار می‌کند.

باتری هردو گوشی دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر در ساعت خواهد بود و هردو آنها تا 18 ماه به صورت نرم افزاری پشتیبانی خواهند شد. یک مودم 4G LTE هم در گوشی قرار گرفته است که با سرعت 1.2 گیگابیت در ثانیه می‌تواند دانلود کند. این گوشی قرار است در تاریخ 16 اکتبر در شهر مونیخ المان به صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما درمورد فبلت‌های جدید هواوی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشخصاتش ک عالیه.باید دید تو عمل چطوریه

ahmad

امسال جنگ دوربینها هست

Peiman

فکر میکنم هر سال همینطور بوده

Peiman

یادم رفت ک اینو بگم که امسال جنگ حاشیه هاست.

Mortazavi

اینجوری که به نظر میاد رقابت اشتباه و تبلیغاتی گشودگی دیافراگم تا F1. 4 یا حتی F1. 2 هم خواهد رفت در حالی که بهترین اپرچر برای اسمارتفون ها یا سایر دوربین های با دیافراگم ثابت همان مقدار 1.9 یا نهایتا 1.8 هست که آیفون هم با هوشمندی ازش استفاده کرده.

look87

مگه قبلا نگقتند که باتری 4200 هست ؟

Phinkeralexis

اولا بعید می دونم دیاف اگم دوربین میت 10 پرو 1.6 باشه ولی مال الجب وی 30 1.6 1.69 نیست اطلاعات غلط تحویل ملت ندین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور