حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند بدون حاشیه U11 Plus در نوامبر معرفی می‌شود

از لحاظ طراحی HTC U11 کمی متفاوت‌تر از رقبا بنظر می‌رسد، در عوض طراحی جدی‌تر دارای طراحی براق و روشنی است اما اگر چیزی وجود داشت که HTC باید آن را انجام می‌داد آن کم کردن حاشیه‌ها و یا حذف آن همانند چیزی که در رقبا مشاهده می‌کنیم ، است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر جزو طرفدارانی هستید که درخواستی مشابه را دارند شاید بخت با شما یار باشد زیرا بر اساس گزارشی از GSMArena ممکن است HTC در حال کار بر روی دستگاهی به نام HTC U11 Plus  با طراحی بدون حاشیه باشد که آن را در ماه نوامبر معرفی کند.

دستگاه مورد نظر با نام ” ارباب اقیانوس” و یا “Master of ocean” شناخته می‌شود که  این اسم را در گذشته نیز شنیده بودیم. گفته شده است که این گوشی هوشمند دارای نمایشگری با نسبت 18:9، وضوح QHD+ و تقریبا بدون حاشیه می‌باشد. انتظار می‌رود که U11 Plus از پردازنده اسنپدراگون 835 و 6GB حافظه رم بهره ببرد و دوربینی مشابه با HTC U11 و گواهینامه IP68 و پشتیبانی از شارژر بیسیم را دارا باشد.

این شایعات کمی هیجان‌انگیز هستند اما با توجه به اینکه گوگل اعلام کرده است  تعدادی از افراد تیم HTC را در اختیار گرفته است  باید در رابطه با آن‌ها با احتیاط برخورد کرد، همچنین تا ماه نوامبر زمان زیادی باقی نمانده است.

نظر شما درباره این شایعات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اچ تی سی واسه عقب نموندن از گوشیهای کم حاشیه میخواد این گوشی رو معرفی کنه

Peiman

باید قیمت مناسبی هم داشته باشه. منتظرم ببینم چکار میکنه.

Sadeghh

واقعا اچ تی سی خوب داره کار میکنه به خصوص اگه این گوشی واقعیت داشته باشه

Mortazavi

قطعاً لقب پادشاه اسمارتفون ها برازندش هست

REZA

چه با گوشیای پر حاشیه چه کم حاشیه!کار کردم،در حین کار اصلا متوجه نمیشه ادم!فقط تو نگاه اول،یا شایدم من اینجورم! وی۳۰ توی کم حاشیه ها برام از همه جذاب تر بوده،ببینیم این چطوره

ahmad

منم وی ۳۰ رو دوس دارم ولی اس ۸ واقعا عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید