حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی منعطف سامسونگ با نام گلکسی ایکس بزودی معرفی می‌شود

گفته شده است که کمپانی‌های ال‌جی و سامسونگ درحال کار بر روی گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو می باشند که ممکن است به زودی معرفی شوند. اخیرا شنیده‌ایم که کمپانی ZTE قصد دارد در ماه اکتبر یک کنفرانسی را برگزار نماید؛ با این حال سامسونگ ممکن است اولین کمپانی باشد که یک گوشی کاملا انعطاف پذیر را معرفی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این خبر توسط سایت فناوری LetsGoDigital منتشر شده است که در این خبر ادعا می‌کند، آژانس تحقیقات ملی NRRA کمسیون ارتباطات کره (KCC)، این موضوع را تایید کرده است. این گوشی هوشمند سامسونگ، گلکسی ایکس نام دارد، شماره مدل این گوشی SM-G888N0 بوده و عبارت ” N0 ” نشان می‌دهد که این گوشی متعلق به کره می‌باشد.

در صفحه‌ی نتایج گواهینامه‌ها، شماره مدل SM-G888N0 با عنوان ” تجهیزات رادیویی در شبکه‌ی ارتباطات LTE” طبقه‌بندی شده است – قبلا نیز یک دستگاه با همین شماره مدل در لیست تاییدیه‌های وای فای مشاهده بود که در مقابل آن نوع کاربری را “گوشی هوشمند” ثبت کرده بودند. به نظر می‌رسد که این موضوع مربوط به یک گوشی هوشمند و یا یک تبلت هیبریدی (تبلت/گوشی) می‌باشد.

اطلاعات زیادی در مورد خود گوشی هوشمند، از این خبر دستگیرمان نشد ولی حداقل اکنون می‌دانیم بر اساس این گواهینامه‌ها بزودی قرار است یک گوشی هوشمند جدید معرفی شود (حداقل در کره‌ی جنوبی). شاید اولین رونمایی این گوشی هوشمند برای کشورهای غربی در نمایشگاه بین المللی CES 2018 باشد، بعید نیست!.

اگر قرار باشد این گوشی در آینده‌ای نزدیک معرفی شود، قطعا پشت سر گوشی جدید اپل یعنی آیفون ایکس قرار خواهد گرفت. همانطور که سری آیفون 8 باهم معرفی شدند، احتمالی گلکسی اس 9 و گلکسی ایکس نیز باهم معرفی شوند؛ همان کاری که همیشه اپل انجام می‌دهد.

قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود که این گوشی‌ها همزمان در مقابل یکدیگر رقابت کنند. اما همانطور که از قبل نیز شاهد بودیم، گوشی‌های بدون حاشیه مانند آیفون ایکس، برای کاربران بسیار جذاب بود و قطعا گوشی تاشوی سامسونگ نیز برای آن‌ها جذابیت بالاتری خواهد داشت.

باز هم باید منتظر بمانیم تا اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری از این گوشی جدید سامسونگ به دست ما برسد تا بتوانیم با اطمینان بیشتری در این مورد صحبت نماییم.

 

نظر شما در مورد یک گوشی تاشو چیست؟ چه انتظاراتی از یک گوشی تاشو دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

میتونه خیلی جالب باشه میتونه خیلی بیخود باشه باید دید ک سامسونگ چیکار کرده.

Mortazavi

اگه به قول شما خوب از کار در بیاد میتونه یه انقلاب بزرگ تو گوشی های همراه و حتی تبلت ها باشه

Mortazavi

خیلی تکنولوژی کاربردی و جالبی هست حداقل برای امثال من که عاشق صفحات بزرگیم ولی بخاطر سایز کوچیک جیب های شلوار جین و اسپرت مجبوریم گوشی 5 اینچی دست بگیریم

Mortazavi

واقعاً سامسونگ خدای تقلید هست حتی تو اسم گوشی هاش هم از اپل تقلید می کنه.
اینجوری مثل یه شرکت بی هویت جلوه میده

Peiman

دوست گرامی این گوشی تاشو سامسونگ از خیلی وقت پیش تو سایت ها با نام x شناخته میشده. در ضمن اون ایفون 10 هست

ahmad

من هنوز درک نکردم که با یه گوشی تاشو چه کاری میشه کرد کاش میتونستم بفهمم چی تو سر سامیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h