حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خنک‌کننده‌های آبی جدید کولرمستر معرفی شدند 

خنک‌کننده‌های یکپارچه مایع کولرمستر به پمپ درخشان، فن، کنترلر و جداساز مجهز شدند. کولر مستر دو کولر آبی MasterLiquid ML240L RGB و MasterLiquid ML120L RGB را از سری خنک‌کننده‌های یکپارچه مایع با نورپردازی درخشان RGB معرفی کرد. این دو مدل دارای جلوه‌های کامل نورانی از طیف‌های رنگین RGB در هر دو بخش فن و پمپ هستند و همراه با کنترلر و کابل جداساز RGB عرضه می‌شوند. راه‌اندازی خنک‌کننده‌های آبی جدید کولرمستر به‌سرعت قابل‌ انجام است و علاوه بر استفاده مستقل می‌توان آن‌ها را بطور هماهنگ در ترکیب با مادربردهای ایسوس، MSI، گیگابایت یا ازراک مورد استفاده قرار داد.

مهندسی دقیق کولرمستر در طراحی این دو مدل، بهترین توازن میان صدا و عملکرد را مورد توجه قرار داده تا کاربران بالاترین کارایی را با کمترین نویز صوتی تجربه کنند. ML240L RGB و ML120L RGB با پمپ‌های RGB مجهز به محفظه‌های دوگانه تولید شده‌اند و در این ساختار پیشرفته می‌توان به طراحی حرفه‌ای رادیاتورها و کیفیت ممتاز قطعات نیز اشاره کرد. این دو مدل همراه با فن MasterFan MF120R RGB ارائه می‌شوند که مدل ML240L به دو فن و مدل ML120L به یک فن مجهز شده است.

در این دو مدل، طراحی ظریف پمپ RGB به کمک محفظه‌های دوگانه، باعث جداسازی مایع سرد و گرم می‌شود تا خنک‌سازی پردازنده را به حداکثر برساند. هماهنگ‌سازی سیستم نورپردازی این کولرها بسیار آسان شده است و به سادگی می‌توان آن‌ها را کنترل کرد. در این سیستم نورپردازی 6 حالت درخشان از پیش تعریف شده است و امکان تغییر رنگ و روشنایی نیز وجود دارد.

مقاومت پایین رادیاتورها با طراحی اختصاصی امکان عبور مایع با شدت جریان بالا را فراهم می‌کند و تبادل حرارتی نیز با بیشترین عملکرد انجام می‌شود. با وجود کارایی پیشرفته در دفع حرارت و فشار هوای بالا هنگام عبور از پره‌ها، بکارگیری یک تراشه پردازشی باعث ایجاد توازن در عملکرد فن‌ها شده تا کمترین میزان لرزش و صدا را داشته باشند بطوریکه حداکثر نویز آنها هنگام فعالیت کمتر از 15 دسی‌بل است. فن‌های MF120R در این سیستم می‌توانند با سرعتی تا 2 هزار دور در دقیقه چرخش داشته باشند. راه‌اندازی این سیستم خنک‌کننده برای هر دو پلتفرم اینتل و AMD به سادگی انجام می‌شود و به سرعت قابل راه‌اندازی است.

لوله‌های انتقال مایع در MasterLiquid ML240L RGB و MasterLiquid ML120L RGB دارای دو لایه پوششی هستند که لایه درونی آن یک نوع کوپلیمر اتیلن فلوئور با مقاومت فوق‌العاده در برابر حرارت است که در پوشش بیرونی دارای روکش‌های مقاوم در برابر تنش‌های فیزیکی مجهز شده است.

Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB

طراحی ظریف پمپ RGB با محفظه‌های دوگانه، باعث جداسازی مایع سرد و گرم می‌شود تا خنک‌سازی پردازنده را به حداکثر برساند.

طراحی ظریف پمپ RGB با محفظه‌های دوگانه

2 فن MasterFan MF120R RGB

لوله‌های دولایه با پوشش داخلی FEP و پوشش روکش‌دار بیرونی

رادیاتور 240 میلی‌متری با مقاومت کم

سازگار با سوکت‌های AM4 و LGA2066

کنترلر سیمی RGB و اسپلیتر RGB

Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB

طراحی ظریف پمپ RGB با محفظه‌های دوگانه

1 فن MasterFan MF120R RGB

لوله‌های دولایه با پوشش داخلی FEP و پوشش روکش‌دار بیرونی

رادیاتور 120 میلی‌متری با مقاومت کم

سازگار با سوکت‌های AM4 و LGA2066

کنترلر سیمی RGB و اسپلیتر RGB

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....