حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل هوآوی میت 9 بزودی اندروید 8 را دریافت خواهد کرد

اخبار جدید حاکی از آن است که هوآوی در حال کار برروی اندروید 8 برای میت 9 از ماه آپریل سال جاری است. اگر چه هنوز گوگل این آپدیت را برای موبایل های خود ارایه‌نداده‌است اما این شرکت چینی زودتر دست به کار شده تا در سریع ترین زمان ممکن این آپدیت را منتشر کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا موبایل هوآوی میت 9 همراه با اندروید 8 در GeekBench  مشاهده شده‌است. هوآوی میت 9 اولین موبایل هوشمندی بود که اندروید 7.0 را دریافت کرد. درست مانند میت 10 که اولین پرچمدار هوآوی با اندروید اوریو خواهد بود.

با توجه به اینکه ما زمان مشخصی برای انتشار بروزرسانی نداریم میت 9 در گیگ بنچ نشان می دهد که تا زمان معرفی میت 10 خبری از اندروید 8 برای این موبایل نخواهد بود.

هوآوی تایید کرده است که پرچمدار جدید خود را در تاریخ 16 اکتبر سال جاری میلادی معرفی خواهد‌کرد اما احتمالا این موبایل تا آخر ماه به دست مشتریان نخواهد‌رسید. هوآوی احتمالا زمانی اندروید 8 را برای میت 9 منتشر خواهد‌کرد که میت 10 را به بازار عرضه کرده‌باشد.

نظر شما چیست؟ آیا هوآوی در آپدیت اندروید پیشرفت داشته است؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

به نظر میاد که قابلیت جدید اندروید ۸ واقعا تاثیر داره واسه اپدیت بقیه شرکت ها. انگار واقعا سریعتر اپدیت میشن نسبت به قبل. اگه واقعا اینجور باشه خیلی عالیه.

علی شیخ زاده

هواوی همه جوره داره پیشرفت میکنه

Peiman

همینطور قیمت هم داره پیشرفت میکنه!!!

Peiman

عالی وقعا.فقط باید سعی کنه یواش یواش رابط کاربریشو از اون حالت بچه گانه در بیاره ک فک کنم داره همینکارم میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم