حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و جزئیات لپ تاپ Lenovo ThinkPad 25 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | لنوو

اخیرا شایعات زیادی درباره نسخه ویژه ThinkPad به گوش می‎رسد، با توجه به نزدیک شدن به تاریخ بیست و پنجمین سالگرد خریداری شدن ThinkPad از IBM توسط لنوو و اینکه در حال نزدیک شدن به عرضه ThinkPad 25 هستیم، جزئیات مربوط به این لپ تاپ از جمله طراحی کلاسیک آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این لپ تاپ تمام ویژگی های کلاسیکی که شما انتظار دارید را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به TrackPoint قرمز در وسط صفحه کلید، دکمه Enter آبی رنگ و آرم ThinkPad رنگارنگ با زاویه 45 درجه اشاره کرد.

انتظار می‌رود ThinkPad 25 همانند مدل ThinkPad 470 مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده Core i7 اینتل، 16 گیگابایت RAM، حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایتی و پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX انویدیا باشد. همچنین این لپ تاپ تمام پورت‌های مورد انتظار شما را دارا است: یک پورت USB-C، سه پورت استاندارد USB، کارت خوان، HDMI و یک پورت اترنت.

علاوه بر این، این لپ تاپ با پشتیبانی از ویژگی‌های احراز هویت Windows Hello به اسکنر اثر انگشت و وب کم تشخیص چهره نیز مجهز شده است.

هنوز اطلاعات رسمی از تاریخ عرضه رسمی و قیمت آن منتشر نشده است اما با توجه به اینکه ماه آینده بیست و پنجمین سالگرد معرفی اولین ThinkPad است، به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد تا در همان روز از این محصول ویژه را رونمایی کند.

نظر شما در مورد ThinkPad جدید چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98