حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در اندروید اوریو، برنامه‌ی Google Alarm Clock بعضی از مواقع به درستی کار نمی‌کند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار

اندروید اوریو، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید می باشد و همانطور که می‌دانید، همیشه در هر نسخه، یک سری مشکلات و باگ‌های نرم افزاری پس از انتشار رسمی یک سیستم عامل وجود دارد که در بروزرسانی های بعدی برطرف می‌گردند.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تعداد قابل توجهی از کاربران گزارش داده‌اند که برنامه‌ی Google Clock به مشکل برخورده است. این مسئله به این صورت است، زمانی که یک هشداری را از قبل تعیین می‌کنید، در نزدیکی وقت مقرر خاموش می‌شود و آلارمی به کاربر نمی‌دهد و باعث شده که کاربران نسبت به این برنامه بی‌اعتماد شده و حتی بعضی‌ها چون به روی این ویژگی گوشی خود حساب کرده بودند، باعث شده که صبح‌ها دیر به محل کار خود برسند!.

اگر شما نیز یکی از کاربران اندروید اوریو هستید، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که آیا برنامه‌ی هشدار ساعت گوشی شما به درستی کار می‌کند یا نه؟!، یک راه آسان برای انجام این کار وجود دارد، شما می توانید با گفتن جمله‌ی : ” OK, Google, set alarm for 1 minute” به دستیار صوتی گوشی خود، منتظر بمانید که این کار را برای شما انجام می‌دهد یانه؟!

اگر این مشکل در گوشی شما نیز وجود داشت، باید یک برنامه‌ی Alarm Clock دیگری را، تا زمانی که این مسئله برطرف شود، نصب کنید و خود گوگل نیز این مشکل را بپذیرد.

 

آیا شما نیز در گوشی اندرویدی خود تاکنون به این مسئله بر خورده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی حیاتی. امیدوارم سریعتر درستش کنه

Mortazavi

خدا کنه سونی زودتر اوریو رو برای X بده که از شر نوقا و لگ زدن تو تاریخچه تماس و تأخیر تو آلبوم راحت شیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h