حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنها 30 نفر در اپل استور سیدنی برای خرید آیفون 8 صف بستند

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

در گذشته صدها نفر برای خرید مدل‌های جدید آیفون در اپل استورهای سیدنی صف می‌بستند. اما حالا که امکان پیش خرید تلفن های همراه به صورت آنلاین امکان پذیر شده است، این امر منجر به کوچکتر شدن صف ها در سیدنی شده است. آغاز فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس امروز در سیدنی، کمتر از گذشته بود. فقط 30 نفر یک صف کوچک را تشکیل داده بودند و منتظر بودند تا درهای فروشگاه اپل استور باز شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه صف امسال از همه سال ها کوتاه‌تر شده بود ولی هنوز هم شور و اشتیاق کسانی که در صف بودند، مانند سال‌های گذشته بود. برای مثال فردی به نام Mazen Kourouche، یازده روز پشت درهای اپل استور سیدنی منتظر امروز بود.

با اضافه شدن آیفون 10 به مدل‌های معرفی شده امسال، برخی از مشتریان منتظر بررسی این مدل هستند تا ببینند که آیا این آن چیزی هست که قصد خرید آن را دارند یا نه. پیش فروش آیفون 10 از 27 اکتبر شروع می‌شود و از تاریخ 3 نوامبر نیز به دست خریداران می‌رسد. به هر حال با تولید آیفون 10، شایعاتی مبنی بر عرضه نشدن آن تا ماه آینده وجود دارد. با توجه به قیمت بالای آیفون 10 که نسخه 64 گیگابایتی آن 999 دلار است، هنوز هم تقضای زیادی برایش وجود دارد.

آیفون 10 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED و سیستم جدید تشخیص چهره Face ID می‌باشد. این گوشی با صفحه نمایش تمام صفحه عرضه می‌شود و عمر باتری آن 2 ساعت از آیفون 7 بیشتر است.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تیم کوک در جواب سوال میزان فروش آیفونهای جدید کلمه thrill به کار برد فکر کنم فروش بدی نداره ایفون هوی جدید

علی شیخ زاده

الان همه مشتریا سر دو راهی موندن. ?

REZA

من اخر نفهمیدم ملت چرا وایه خرید گوشی صف میگیرن!

siavash-t

من حدس می زنم این یارو از اینایی باشه که تو یوتوب کانال بررسی گجت داشته باشه و از این راه درآمد داشته باشه. البته بعضی ها هم واقعا فکر می کنند خیلی افتخاره که مثلا اولا نفر گوشی رو بخری و مسئولان فروشگاه و افراد دیگه توی صف برات دست بزنند!

Peiman

مگه بی کار تر از این یارو هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

siavash-t

به نظرم طبیعیه. خیلیا احتمالا آیفون x رو بخرند، چون تفاوت های نسبتا زیادی با آیفون ۸ و ۸ پلاس داره.

siavash-t

عزیزی که منفی دادی، یه بار وجودش رو داشته باش بیا ببینم چته که منفی می دی؟ دلیلی برا کارت داری یا می خوای خودت رو خالی کنی.

Mortazavi

این بار پرچمدار اپل واقعاً شاهکاره و ارزش خریدش از نوت8 قطور و سنگین خیلی خیلی بیشتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98