حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت گلکسی نوت 8 با آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل است که به تازگی و کمتر از یک هفته می‌شود که معرفی شده است. از طرفی دیگر گلکسی نوت 8 نیز جدیدترین محصول شرکت سامسونگ است. هر دو تلفن‌همراه مورد نظر ما از سخت‌افزاری قدرتمند در کنار قیمتی نزدیک به هم برخوردار هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون 8 پلاس از آخرین پردازنده موبایلی اپل با نام A11 Bionic استفاده می‌کند. گلکسی نوت 8 نیز از آخرین پردازنده اختصاصی ساخت سامسونگ با نام اگزینوس 8895 برخوردار است. هر دو پردازنده مورد نظر ما قدرتی بی‌نظیر و فوق‌العاده دارند. همچنین به غیر از پردازنده، مشخصات سخت افزاری دیگر هر دو تلفن‌همراه در بالاترین و بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

از آنجایی که هر دو تلفن قیمتی نزدیک به‌هم دارند تصمیم به تهیه مقایسه سرعتی از این دو گوشی کرده‌ایم که به شما نشان دهد کدام یک از دستگاه‌ها نسبت به قیمت خود ارزش خرید بالاتری دارد.

[aparat id=”bTwSx”]

آیفون‌ها همیشه با سیستم‌عامل بهینه خود رقیب‌های خود را شکست می‌دادند. یکی از رقیب‌های همیشگی این گوشی‌ها، سری اس و گلکسی سامسونگ است که اینبار شاهد قدرت‌نمایی گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 8 بودیم. گلکسی نوت 8 در خیلی از موارد سریع‌تر و بهتر از آیفون 8 پلاس عمل کرد. از آنجایی که قیمت این دو تلفن‌همراه مقداری نزدیک به هم است. تصمیم شما چیست؟

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

من فک میکردم ایفون 8 نوت رو میخوره ??
ولله نوت 8 خیلی بهتر بود

ahmad

چیزی که تو این فیلم مشخص بود برتری نوت ۸ بود اما نه با اختلاف ولی توجه داشته باشید ای او اس ۱۱ تازه رلیز شده حتی تو اسن فیلم ایفون یه برنامه رو ری لود کرد مشخصه هنوز پایداری ای او اس ۱۱ به حد خوبی نرسیده

zanyar

نوت 8 هم آنچنان آپدیتی نگرفته ، چند سال قبل هم اگه اندکی ( فقط اندکی ) سرعتشون بیشتر بود به خاطر رزولوشن بسیا پایینترشون بود. قابل پیش بینی بود ایفون با رزولوشن بالاتر از پرچم دارای اندروید کم بیاره تو این مورد. جالبه هنوزم کلی رزولوشنش کمتره ولی عقب موند به طور محسوسی.

Sajad

جالبه حس رقابت تو اندرویدیها اونقدر قوی شده که تقریبا تو هر زمینه ای دارن آیفون ها رو پشت سر میذارن. نوت ۸ برخلاف پیش بینی های اولیه بعضیا که بخاطر سخت افزار مشابه با اس ۸ شانس چندانی واسه رقابت با آیفون های جدید براش قائل نبودن داره خیلی خوب ظاهر میشه. فقط باید دید در زمینه دوربین چه نتیجه ای میگیره. و البته اینکه اندروید و گوشی های اندرویدی دیگه در زمینه سرعت چیزی از آیفون کم ندارن و اخیرا حتی بهتر هم عمل میکنن. قائدتا پردازنده قویتر آیفون و سیستم عامل اختصاصی اون باید نتیجه بهتری میداد…

mTAAHAAm

پسر سامسونگی خیلی خوب بود.
اگه در مقایسه با x هم همین طور باشه خوبه

Sajad

سخت افزار آیفون X هم مشابه ۸ پلاسه. پس نتیجه نباید تفاوتی داشته باشه.

SAMSUNG_KING

قدرت سامسونگ اینه
هرکی بیاد جلو میخورش

ahmad

منتظر بررسی فون بوف هستم خیلی معتبرتره

Peiman

دوتا دلیل میتونه داشته باشه
1 اپل رو ایفون 8 تمرکز زیادی نداشته و درست حسابی بهینه سازی نکرده
2 ایراد از ios 11 ک به قول دوستمون چندان پایدار نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji